Ενημέρωση από την κινητοποίηση των εκπαιδευτικών στην περιφέρεια (βίντεο από την επέμβαση των ΜΑΤ)

Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας, Ενώσεις και Σύλλογοι Γονέων, εκπρόσωποι της ΔΟΕ καθώς και πλήθος συναδέλφων συμμετείχαν στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην περιφερειακή διεύθυνση το μεσημέρι της Τετάρτης 4 Ιούνη.


Τα ΜΑΤ επενέβησαν για να σπρώξουν απλούς γονείς,  μέλη συλλόγων γονέων, δασκάλους και μέλη συμβουλίων δασκάλων, αφού ο περιφερειακός διευθυντής αποφάσισε οτι μπορεί να δεχθεί ένα ελάχιστο αριθμό  αντιπροσώπων, μέχρι 10 και οι άλλοι έπρεπε να αποχωρήσουν. Κανείς από τους παρευρισκόμενους δεν δέχτηκε να  συναντηθεί με τον  περιφερειακό αν πρώτα δεν αποχωρούσαν τα ΜΑΤ.

sxol4

Μετά από πιέσεις, τα ΜΑΤ αποχώρησαν από την είσοδο και ο περιφερειακός διευθυντής αποδέχτηκε να γίνει η συνάντηση με τους φορείς που τελικά πραγματοποιήθηκε στο αίθριο του κτιρίου !

Αναλυτική ενημέρωση για τη συνάντηση θα ακολουθήσεικατά τη διάρκεια της ημέρας. Σε γενικές γραμμές οι απαντήσεις του περιφερειακού διευθυντή ήταν οι εξής :

Στο αίτημα για συνολική ανάκληση των συγχωνεύσεων απάντησε ότι θα επανεξετάσει κάποιες περιπτώσεις και όπου κρίνει αναγκαίο θα προτείνει την ανάκλησή τους. Ο μέγιστος αριθμός 350 μαθητών και τα διαφορετικά κτίρια και προαύλια φαίνεται ότι αποτελούν ένα κριτήριο.

sxol3

Δήλωσε ότι δεν θα προτείνει νέες συγχωνεύσεις στη θέση αυτών που θα ανακαλέσει, ότι θα επισκεφτεί τις σχολικές μονάδες που προτείνεται η συγχώνευσή τους και ότι θα ζητήσει άνεση χρόνου από το υπουργείο για να κάνει τις προτάσεις του. Επίσης, ότι τα νέα σχολεία θα ερωτηθούν εάν επιθυμούν να γίνουν ΕΑΕΠ.

Συνάδελφοι, είναι φανερό ότι το κύμα συγχωνεύσεων που αντιμετωπίζουμε αποτελεί ένα ακόμα επεισόδιο της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής. Οι συνεχείς πιέσεις, η απεργία που κάναμε με καθολική συμμετοχή, οι αγωνιστικές κινητοποιήσεις μαζί με τους γονείς σε τοπικό και κεντρικό επίπεδο μπορούν να έχουν αποτέλεσμα. Ανανεώνουμε το αγωνιστικό ραντεβού για το μεσημέρι της Παρασκευής, στις 2μμ στην Περιφέρεια. Αγωνιζόμαστε για τη συνολική ανάκληση των συγχωνεύσεων.

sxol2