Απόφαση έκτακτης Γ.Σ. του Α΄ Συλλόγου Αθηνών (1/2/2023): Αυτοί που σε διδάσκουν να πετάς, δεν μπορεί να σέρνονται!

ΕΝΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΑΚΥΡΩΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Κανένας φόβος καμία αναμονή! Ενωμένοι θα βγούμε και πάλι νικητές!

Εν μέσω απόλυτης φτωχοποίησης των εκπαιδευτικών και όλων των εργαζομένων που βλέπουν τους μισθούς τους να εξανεμίζονται από το κύμα ακρίβειας, το ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση, με τις τροπολογίες στον νόμο για τις αερομεταφορές και με την Υ.Α.9950/ΓΔ5/27-1-2023 επιταχύνουν τις διαδικασίες ατομικής αξιολόγησης για να προλάβουν να επιδείξουν «έργο» πριν τις επερχόμενες εκλογές.

Με το αποκαλυπτικό δελτίο τύπου, με τίτλο: «Μετά από 41 χρόνια, καθολική εφαρμογή της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών!» και κυρίως με την αντιδραστικότατη, αυταρχική και αντιπαιδαγωγική Υ.Α. 388/27.01.2023, το ΥΠΑΙΘ επιβεβαιώνουν ότι η αξιολόγηση επιδιώκει την υποδούλωση των εκπαιδευτικών, την επιβολή κλίματος αυταρχισμού και αυθαιρεσίας, την κατάργηση κάθε έννοιας παιδαγωγικής ελευθερίας και δημοκρατίας στα σχολεία, ώστε υπάκουοι, άβουλοι και μοιραίοι οι εκπαιδευτικοί να υποκύπτουμε σε κάθε αντιεκπαιδευτικό μέτρο.

Όταν το ΥΠΑΙΘ πάγωσε τις μονιμοποιήσεις των νεοδιόριστων του 2020, καθιστούσε σαφές ότι η αξιολόγηση έρχεται να χτυπήσει τη μόνιμη και σταθερή εργασία στο δημόσιο σχολείο. Αντίστοιχα, οι δηλώσεις για νέο μισθολόγιο και αυξήσεις μόνο μετά από αξιολόγηση, παραπέμπουν στην κατάργηση της ακώλυτης μισθολογικής εξέλιξης, στην απόλυτη διάσπαση του εκπαιδευτικού σώματος σε άτομα που θα ανταγωνίζονται μεταξύ τους για ψίχουλα και θα αδυνατούν να διεκδικήσουν συλλογικά έναν μισθό αξιοπρέπειας.

Το σχέδιο διάλυσης των εργασιακών σχέσεων, όμως, έχει και συνέχεια. Πλάι στην αξιολόγηση και την ομηρία των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, το ΥΠΑΙΘ ετοιμάζει νέο σύστημα προσλήψεων που θα συμπεριλαμβάνει τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ώστε να εμπεδωθεί πλήρως και απολύτως το καθεστώς της εργασιακής ανασφάλειας που καθιερώνει το αέναο κυνήγι προσόντων, μορίων, σεμιναρίων που άνοιξε το προσοντολόγιο του ΣΥΡΙΖΑ και ολοκληρώνει ο ΑΣΕΠ και η αξιολόγηση. Ταυτόχρονα, η κυβέρνηση τονίζει ότι η «ελληνική PISA», που θα χρησιμοποιηθεί για την κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών, θα εφαρμοστεί κανονικά και καθολικά φέτος. Υλοποιεί, όπως και όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις, τις κεντρικές κατευθύνσεις της Ε.Ε και του ΟΟΣΑ, που έχουν στόχο το ξεθεμελίωμα της Δημόσιας Εκπαίδευσης και τη δημιουργία ενός ταξικού και κατηγοριοποιημένου σχολείου, το οποίο θα εντείνει τους αποκλεισμούς της νεολαίας από τη μόρφωση και θα διαμορφώσει μια νέα γενιά εργαζομένων χωρίς δικαιώματα.

 

 Ολόκληρη η ελληνική κοινωνία βλέπει το «έργο» της ήδη
αξιολογημένης αντιεκπαιδευτικής πολιτικής:

  • Για μια ακόμα φορά με την πρώτη βροχή έκλεισαν τα μισά σχολεία σε όλη την Ελλάδα. Είδαμε τραγελαφικές εικόνες, με πλημμυρισμένα σχολεία, μαθητές να περνάνε χείμαρρους προκειμένου να πάνε στο σχολείο, να στήνουν γέφυρες με σχολικές καρέκλες και άλλα πολλά ανάλογα γεγονότα. Τα παλιά, ασυντήρητα, επικίνδυνα κτίρια μέσα στα οποία κάνουμε μάθημα και η ανεπαρκής χρηματοδότηση για τη λειτουργία τους, είναι πλέον ο κανόνας. Ταυτόχρονα οι γονείς καλούνται να βάζουν όλο και πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη σε συνθήκες γενικευμένης φτώχειας.
  • Μέσα στα σχολεία μας βιώνουμε καθημερινά την απουσία οποιασδήποτε στήριξης προκειμένου να αντιμετωπίσουμε τα σοβαρά μαθησιακά, κοινωνικά και ψυχοσυναισθηματικά προβλήματα που οξύνονται τα τελευταία χρόνια. Ακόμα και σήμερα τα σχολεία  λειτουργούν με δεκάδες κενά σε εκπαιδευτικούς, ειδικά στην ειδική αγωγή. Σε αντίθεση με την ανάγκη για ουσιαστική στήριξη της δουλειάς μας, μεγαλώνει η ασφυκτική πίεση, ο διοικητισμός και η περιττή γραφειοκρατία.
  • Μετά από τόσα χρόνια που γυρίζουν όλη την Ελλάδα κι αφού δεν τους έδωσε το Υπουργείο καμία δυνατότητα για υπηρεσιακές μεταβολές, τώρα βλέπουν οι νεοδιόριστοι τις μονιμοποιήσεις τους να ανακαλούνται, προκειμένου να περιμένουν την ατομική τους αξιολόγηση. Η κυβέρνηση και το Υπουργείο θέτουν σε ομηρεία το πιο ευάλωτο κομμάτι των εκπαιδευτικών, προκειμένου να καθιερώσουν την ατομική αξιολόγηση.
  • Αναδεικνύεται με ηχηρό τρόπο η κοροϊδία των κάθε είδους pass. Χιλιάδες είναι οι νεοδιορισμένοι συνάδελφοί και οι αναπληρωτές που παλεύουν να επιβιώσουν με μισθό από 737 ευρώ έως 1000 ανάλογα με τα χρόνια προϋπηρεσίας του καθενός. Μένουμε σε πανάκριβα ακατάλληλα δωμάτια, μετακινούμαστε δεκάδες χιλιόμετρα καθημερινά από και προς το σχολείο, ζούμε μακριά από τις οικογένειές μας συντηρώντας δύο σπίτια. Για το σύνολο του κλάδου ανεξάρτητα από τα έτη υπηρεσίας το κόστος διαβίωσης έχει ανέβει κατακόρυφα, είναι μη διαχειρίσιμο. Κυριολεκτικά το μηνιάτικο φεύγει μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο.

Το περιεχόμενο και τα κριτήρια της αξιολόγησης, που προωθεί η κυβέρνηση,
δεν έχουν καμία σχέση με τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών
και την ανάγκη στήριξης των εκπαιδευτικών, το αντίθετο
!

Οι εκπαιδευτικοί δεν έχουμε κάτι να κρύψουμε, δεν αντιδρούμε γιατί δε θέλουμε να «ξεβολευτούμε» όπως λένε τα διάφορα παπαγαλάκια.  Κάθε μέρα εξετάζουμε κριτικά και αυτοκριτικά τη δουλειά μας, στους συλλόγους διδασκόντων ανταλλάσσουμε σκέψεις και προτάσεις για να γίνει καλύτερη η σύνθετη παιδαγωγική πράξη. Αυτή ακριβώς η διαδικασία είναι που ζητάμε να στηριχθεί ουσιαστικά από το κράτος.

  • Στόχο έχουν την κατάταξη σχολείων και εκπαιδευτικών σε «καλά» και «κακά», που θα ανταγωνίζονται μεταξύ τους, ανάλογα με την πρόσβασή τους σε χορηγούς, ανάλογα με την ταξική σύνθεση του Δήμου, της Περιφέρειας κτλ. Είναι χαρακτηριστική η διεθνής πείρα από το σχολείο που οικοδομείται, ως αποτέλεσμα της αντιδραστικής αξιολόγησης, που υλοποιείται απ’ όλες τις κυβερνήσεις, είτε φιλελεύθερες, είτε σοσιαλδημοκρατικές. Αυτή η πείρα υπογραμμίζει τις τεράστιες μορφωτικές ανισότητες, στα κατά τ’ άλλα αξιολογημένα σχολεία. «Τα σχολεία των φτωχών» έχουν διαφορετικό και κατώτερου επιπέδου πρόγραμμα και βιβλία από τα σχολεία των πλουσίων.
  • Στόχο έχουν να προχωρήσουν πιο γρήγορα την ταξική διαφοροποίηση των σχολείων, την «αυτονομία και τις δεξιότητες», την «εξοικονόμηση πόρων και τις περικοπές». Παράλληλα ενισχύουν την εντατικοποίηση της δουλειάς μας, καθιερώνουν τις ελαστικές σχέσεις εργασίας. Μεταθέτουν τις δικές τους ευθύνες για τα «χάλια» του εκπαιδευτικού συστήματος στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές.
  • Θέλουν έναν εκπαιδευτικό φοβισμένο, τρομοκρατημένο, έρμαιο του εκάστοτε αξιολογητή. Είναι προφανές ότι η στόχευση του Υπουργείου είναι να καθυποτάξει τους εκπαιδευτικούς μέσω της ατομικής αξιολόγησης προκειμένου να αποδεχτούν ένα σχολείο το οποίο διαχρονικά υποβαθμίζεται για την πλειοψηφία των παιδιών που προέρχονται από τα χαμηλότερα κοινωνικά στρώματα, που βάζει ακόμα μεγαλύτερα εμπόδια σε όσα παιδιά θέλουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους.

Η επιλογή της προώθησης της ατομικής αξιολόγησης είναι τμήμα της ενιαίας στρατηγικής που προωθεί η σημερινή κυβέρνηση της Ν.Δ. στα πλαίσιο των κατευθύνσεων της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ. Στο 3ο μνημόνιο το 2015 (ΣΥΡΙΖΑ – Ν.Δ. – ΠΑΣΟΚ) μπήκε ρητά η δέσμευση για αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος.

  • Η κ. Κεραμέως στον ν. 4547/18 του ΣΥΡΙΖΑ «πάτησε» για να προωθήσει την «εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση», τον νόμο 4589/19 του Γαβρόγλου αξιοποιεί (παρ. 7, άρθρο 62) για να κρατάει σε ομηρεία τους νεοδιόριστους.
  • Η Ν.Δ. διατήρησε και εφάρμοσε τον ν. 4589/19 του Γαβρόγλου που απαξίωσε το πτυχίο και την προϋπηρεσία μας, αποθέωσε το κυνήγι των «προσόντων» και αποτέλεσε την πιο σκληρή και ακριβοπληρωμένη «αξιολόγηση».
  • Στο Δημόσιο, η Ν.Δ., τον νόμο Βερναδάκη (ν.4369/2016) υλοποίησε.  Με βάση αυτόν, καλούνται προϊστάμενοι και διευθυντές να αξιολογήσουν τους δημόσιους υπαλλήλους με κριτήρια τη λεγόμενη στοχοθεσία, τους αντιλαϊκούς σχεδιασμούς για το δημόσιο (ιδιωτικοποιήσεις, επιχειρηματική λειτουργία των δημοσίων υπηρεσιών κ.ά.), τη συμπεριφορά των δημοσίων υπαλλήλων «εντός κι εκτός υπηρεσίας», την πίστη στους αντιλαϊκούς νόμους του κράτους, τη σύνδεση της «αξιολόγησης» με την περικοπή του μισθού και τις απολύσεις (βλ. ν. 4354/2015 και ν. 4369/2016).
  • ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ – ΝΔ ψήφισαν χέρι – χέρι την αντιδραστική τροπολογία Γεροβασίλη για την «αξιολόγηση» των δημοσίων υπαλλήλων που προέβλεπε ότι όποιος δε συμμετείχε στην αξιολόγηση αποκλείονταν από θέσεις ευθύνης. Αυτή την τροπολογία επανάφερε η ΝΔ και η Κεραμέως στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
  • Η διασύνδεση μισθού – αξιολόγησης, την οποία επανέφερε ο Μητσοτάκης, στις εξαγγελίες του για το ενιαίο μισθολόγιο του 2024 (!), έχει ήδη προβλεφθεί από τον νόμο – καρμανιόλα για το μισθολόγιο του ΣΥΡΙΖΑ (4354/15 στο άρθρο 17 παρ. 1).

 

Καμιά εκλογική αναμονή – καμιά αυταπάτη

ΚΛΙΜΑΚΩΝΟΥΜΕ την πάλη μας, προετοιμάζουμε απεργιακή απάντηση. Δεν περιμένουμε κανένα σωτήρα, κανένα Μεσσία που «με ένα άρθρο κι έναν νόμο» θα μας πάει στη Γη της Επαγγελίας». Καταδικάζουμε μαζικά σε όλα τα επίπεδα όλους αυτούς που μας μαυρίζουν τη ζωή και διαλύουν τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας.

Απέναντι στην τμηματική εφαρμογή μιας πολιτικής που φιλοδοξεί να μετατρέψει το σχολείο σε εργασιακή και εκπαιδευτική κόλαση πρέπει να ενωθούμε και να ξεσηκωθούμε σαν ένας άνθρωπος! Αντιστεκόμαστε στο κατηγοριοποιημένο σχολείο των ταξικών φραγμών και της ημιμάθειας. Δάσκαλος σκυφτός σημαίνει αμόρφωτος λαός!

Οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί, δυναμώνουμε τον αγώνα:

  • Απέναντι στην ακρίβεια και τις ανατιμήσεις, απέναντι στην οικονομική εξαθλίωση που μας έχουν οδηγήσει όλες ανεξαιρέτως οι κυβερνήσεις (χάσαμε το 60% τους εισοδήματός μας με τα 3 μνημόνια και τους εκατοντάδες εφαρμοστικούς νόμους που ψήφισαν Ν.Δ. – ΣΥΡΙΖΑ – ΠΑΣΟΚ), απέναντι σε μια καθημερινότητα που γίνεται όλο και πιο δύσκολη.
  • Απέναντι στο σάπιο και αντιλαϊκό κράτος που είναι γρήγορο και «επιτελικό» για να «στήνει αφτί» και να παρακολουθεί τους πάντες, που εξοπλίζεται για να καταστέλλει τους αγώνες του λαού, που λύνει με fast track διαδικασίες κάθε εμπόδιο προκειμένου να στηρίξει τα επιχειρηματικά συμφέρονται και μάλιστα με μεγάλες κοινοβουλευτικές πλειοψηφίες (βλ. Ελληνικό, Ναυπηγεία Ελευσίνας κ.α.) και την ιδία στιγμή αφήνει απροστάτευτο τον λαό απέναντι στις φυσικές καταστροφές, τα νοσοκομεία χωρίς παιδίατρο, τις σχολικές υποδομές στο έλεός τους.
  • Απέναντι στους σχεδιασμούς ΕΕ – ΟΟΣΑ στον χώρο της εκπαίδευσης, που εδώ και 40 χρόνια πτυχές τους έχουν εφαρμόσει όλες οι κυβερνήσεις, για ένα ταξικά διαφοροποιημένο σχολείο, απέναντι στην υποβάθμιση των μορφωτικών δικαιωμάτων για την πλειοψηφία των μαθητών.

Τώρα χρειάζεται να σημάνει ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ!
Απαντάμε με «πόλεμο» στον νέο «πόλεμο» που μας κήρυξαν!

Για τη στήριξη της διαβίωσης των εκπαιδευτικών και τη λειτουργία των σχολείων απαιτούμε:

  • Αύξηση των μισθών μας, 1000 ευρώ καθαρά στο εισαγωγικό κλιμάκιο και αντίστοιχα σε όλα τα υπόλοιπα κλιμάκια., κάλυψη των μνημονιακών απωλειών, επαναφορά 13ου-14ου μισθού και αυτόματη τιμαριθμική αναπροσαρμογή τους. Αφορολόγητο στα 12.000 €. Αναδρομική επιστροφή του «κλεμμένου» ΜΚ 2016-2017.
  • Κατάργηση των φόρων σε ρεύμα και φυσικό αέριο, στα είδη πλατιάς λαϊκής κατανάλωσης. Μείωση τιμών και πλαφόν στα βασικά είδη, στην ενέργεια, στα καύσιμα.
  • Μείωση ωραρίου των νηπιαγωγών και εκπαιδευτικών ολιγοθεσίων.
  • Άμεση μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων. Υπηρέτηση για ένα έτος της οργανικής τους. Δικαίωμα απόσπασης.
  • Τους μαζικούς διορισμούς, τον διορισμό/μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών με μοναδικό κριτήριο το πτυχίο και την προϋπηρεσία. Εξίσωση δικαιωμάτων μόνιμων και αναπληρωτών.
  • Δωρεάν μετακίνηση στην περιοχή πρόσληψης και 50% έκπτωση σε όλα τα ΜΜΜ για όλο το έτος.
  • Επιδότηση ενοικίου στα 300€ το μήνα. Αξιοποίηση διαθέσιμων διαμερισμάτων, δωματίων, εστιών και ξενοδοχείων για τη δωρεάν στέγαση αναπληρωτών και νεοδιόριστων.
  • Δωρεάν σίτιση για τους εκπαιδευτικούς σε στρατιωτικές και φοιτητικές λέσχες.
  • Κατάργηση των αντιεκπαιδευτικών νόμων 4692/2020 και 4823/2021, 4547/18 και 4589/19.
  • Κατάργηση της τράπεζας θεμάτων και των εξετάσεων τύπου PISA.
  • Κατάργηση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής που άφησε χιλιάδες μαθητές εκτός ΑΕΙ και απαξίωσε δεκάδες τμήματα σε όλη τη χώρα.
  • Αντιστεκόμαστε στον προσανατολισμό του σχολείου στην επιφανειακή γνώση, την ημιμάθεια, την αποθέωση των δεξιοτήτων που ενισχύεται με τα νέα αναλυτικά προγράμματα και τα εργαστήρια δεξιοτήτων.

 

Η απάντηση πρέπει να είναι η μετωπική και αποφασιστική αντιπαράθεση μέχρι τη νίκη:

Α. Κηρύσσουμε πολύμορφο αγώνα διαρκείας για την ανατροπή της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής. Την ακύρωση της αξιολόγησης στην πράξη.

  • Η απεργία-αποχή (Α/Α) από τις διαδικασίες μεντόρων και σχολικών συντονιστών ισχύει στο ακέραιο. Οι διευθυντές/ντριες καλούνται να δηλώνουν συμμετοχή στην Α/Α και να μην προχωρούν σε ορισμό συναδέλφων. Όσοι-ες συνάδελφοι ορίστηκαν από τη διεύθυνση των σχολείων τους καλούνται να συνεχίσουν να συμμετέχουν στην Α/Α. Ακολούθως, όλοι/ες συμμετέχουμε στην Α/Α και δεν συνεργαζόμαστε με μέντορες και σχολικούς συντονιστές.
  • Η αντίσταση στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας συνεχίζεται με τα ενιαία κείμενα. Συμμετέχουμε μαζικά στις κεντρικές εκδηλώσεις που οργανώνει η ΔΟΕ σε αυτό το πλαίσιο. Σε κάθε περίπτωση, για να ακυρωθεί η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας στην πράξη, βρίσκεται σε πλήρη ισχύ και η κήρυξη Α/Α από τον Σύλλογό μας και μπορεί να αξιοποιηθεί από κάθε συνάδελφο.
  • Η Γ.Σ. εξουσιοδοτεί το Δ.Σ. του Συλλόγου να προχωρήσει στην κήρυξη απεργίας-αποχής από όλες τις αξιολογικές διαδικασίες του 4823/21 και της Υ.Α. 388/27.01.2023. Επίσης, η Γ.Σ. εξουσιοδοτεί το Δ.Σ. του Συλλόγου να κηρύξει διευκολυντικές κυλιόμενες στάσεις εργασίας(μονόωρες, δίωρες, τρίωρες), προκειμένου να διευκολυνθούν οι συνάδελφοι να μην συμμετέχουν στις παραπάνω αξιολογικές διαδικασίες του 4823/21 και της Υ.Α.9950/ΓΔ5/27-1-2023.
  • Κανένας-καμία δεν καταχωρεί στοιχεία στον ηλεκτρονικό φάκελο αξιολόγησης. Δεν θα μπούμε στη διαδικασία να αυτοφακελωθούμε!
  • Πολύμορφες δράσειςμε αποκλεισμούς Διεύθυνσης σε ημερομηνία που θα καταλήξουμε από κοινού με τους Συλλόγους της Α΄ Αθήνας, καταλήψεις, κινητοποιήσεις και συλλαλητήρια με αίτημα την άμεση μονιμοποίηση των νεοδιόριστων και την έκδοση των διαπιστωτικών πράξεων από τα ΠΥΣΠΕ και ταυτόχρονη αξιοποίηση όλων των νομικών μέσων (π.χ. εξώδικα, προσφυγή στα διοικητικά δικαστήρια όπου έχουν γίνει ανακλήσεις) προκειμένου να πιέσουν προς αυτή την κατεύθυνση.
  • Παράσταση διαμαρτυρίας στους νέους Σχολικούς Συμβούλους.
  • Προχωράμε σε συνεννόηση με τους Συλλόγους ΠΕ και τις ΕΛΜΕ για την οργάνωση μεγάλης πανελλαδικής σύσκεψης συντονισμού του αγώνα. Επιδιώκουμε την μεγαλύτερη δυνατή αγωνιστική συσπείρωση Συλλόγων ΠΕ και ΕΛΜΕ. Ξέρουμε καλά ότι απαραίτητη προϋπόθεση γι’ αυτό είναι η αγωνιστική συνεννόηση και όχι οι μοναχικοί δρόμοι. Κάνουμε έκκληση για ενότητα και αγώνα, δεν είναι ώρα για ξεχωριστές πρωτοβουλίες, έλλειψη συντονισμού και κατακερματισμό δυνάμεων. Σε αυτό το πλαίσιο προτείνουμε στη σύσκεψη κοινό κείμενο υπογραφών και κοινό κείμενο προς τη ΔΟΕ που θα προκύψει μετά από συνεννόηση ΟΛΩΝ των ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΠΕ και ΕΛΜΕ.
  • Ξεκινάμε πλατιά καμπάνια με αφίσα του Συλλόγου και γράμμα προς τους γονείς, με εκδήλωση του Συλλόγου, με κοινή δράση με τις ΕΛΜΕ και τις Ενώσεις Γονέων της περιοχής μας. Οργανώνουμε σε κάθε σχολική μονάδα την ενημέρωση των γονέων για τις θέσεις μας και για την οργάνωση της ακύρωσης στην πράξη της «ελληνικής PISA» σε συνεργασία με το γονεϊκό κίνημα (Ενώσεις και Σύλλογοι Γονέων) και με κάθε πρόσφορο τρόπο (εκδηλώσεις ανά σχολείο, γράμμα προς γονείς, ενημέρωση στην είσοδο κατά το σχόλασμα, αφίσα του Συλλόγου κλπ).

Β. Απαιτούμε  από τη ΔΟΕ να κηρύξει ανένδοτο αγώνα για να ακυρώσει τα σχέδια ΚΕΡΑΜΕΩΣ και να διεκδικήσει για τους εκπαιδευτικούς δικαιώματα και μισθούς αξιοπρεπείας:

  • Κήρυξη απεργίας μέσα στον Φλεβάρη, με ιδιαίτερη αιχμή το μπλοκάρισμα της αξιολόγησης,αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις-μέτρα ενάντια στην ακρίβεια, για τα ζητήματα των μονιμοποιήσεων των νεοδιόριστων, τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και το προσοντολόγιο, για μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία, για τη μείωση του ωραρίου των εκπαιδευτικών νηπιαγωγείων και ολιγοθέσιων δημοτικών σχολείων, για τα εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα.
  • Περιφερειακές Συσκέψεις Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε. – ΕΛΜΕ. Σε προτεραιότητα να γίνουν συσκέψεις στις περιοχές όπου εκκινεί άμεσα η αξιολογική διαδικασία και συγκεκριμένα: Δευτέρα 6/2 Κρήτη και Πελοπόννησο και Τρίτη 7/2 Βόρειο και Νότιο Αιγαίο (με τηλεδιάσκεψη).
  • Επόμενο αγωνιστικό βήμα, οργάνωση μεγάλου πανεκπαιδευτικού συλλαλητηρίου στην Αθήνα καθώς και την πραγματοποίηση συναυλίας για την παιδεία (κατά προτίμηση Σάββατο).
  • Κήρυξη νέας Απεργίας-Αποχής από όλες τις αξιολογικές διαδικασίες του 4823/21.
  • Κήρυξη κυλιόμενων στάσεων εργασίας για να μην μπει κανένας επιθεωρητής στην τάξη.
  • Μετά την Ολομέλεια προέδρων νέος κύκλος Γενικών Συνελεύσεων.

 

ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΜΟΝΗ

ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΣΠΙΔΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ

ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ – ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ

O πρόεδρος                             Ο Γ. Γραμματέας
Δημήτρης Μαριόλης              Σπύρος Ντελέζος