Μαζική και αποφασιστική η παράσταση διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης

Με μια μαζική παράσταση διαμαρτυρίας απάντησαν οι Σύλλογοι εκπαιδευτικών και οι φορείς των γονέων (Ενώσεις, Φωτογραφία0246Σύλλογοι Γονέων) στην πολιτική του υπουργείου που επιχειρεί να αντιμετωπίσει τα χιλιάδες κενά στα σχολεία με διαρκείς μετακινήσεις εκπαιδευτικών. Απαίτησαν άμεσα να γίνουν μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών ώστε να καλυφθούν όλες οι ανάγκες και να σταματήσει ο αυταρχισμός και η αυθαιρεσία των υποχρεωτικών μετακινήσεων που αποτελεί ακόμα ένα εργαλείο αποδόμησης του δημόσιου σχολείου. Μεγάλη η συμμετοχή εκπαιδευτικών και γονιών από τα σχολεία όπου επιχειρούνται μετακινήσεις, όπως π.χ. το 12ο Δημ. Σχ. Ζωγράφου.

Επισυνάπτουμε το έγγραφο του Συλλόγου Γονέων του 12ου Δ.Σχ. Ζωγράφου

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝΦωτογραφία0244

12ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ

Μακρυγιάννη 46, Τ.Κ. 15772 Ζωγράφου

Αρ. Πρωτ.         13

Ζωγράφου,     12 / 10  / 2014

 

Προς:  

– Α’ Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αθηνών 

– Περιφερειακή Δ/νση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής 

 

Κοιν:

– Δ/ντρια 12ου Δημοτικού Σχολείου Ζωγράφου 

– Ένωση Συλλόγων Γονέων Δήμου  Ζωγράφου 

– Α’ Σύλλογο Αθηνών Εκπαιδευτικών Π.Ε.

 

Θέμα: Απόσπαση Εκπαιδευτικού από το 12ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου

 

Η καθημερινή πρακτική της πολιτικής ηγεσίας και της διοικητικής ιεραρχίας του Υπουργείου Παιδείας, 

έχει καταστήσει πλέον σαφές σε όλους ότι η Υποβάθμιση της Δημόσιας Παιδείας 

είναι ο αποκλειστικός σκοπός λειτουργίας του Υπουργείου και των υπηρεσιών του.

Το  κοινωνικό  αγαθό  της  Δωρεάν  Παιδείας  ήταν  από  τους  πρώτους  στόχους  εναντίον  των οποίων  έστρεψαν  τα  πυρά  τους  οι  κυβερνήσεις  και  οι  πρόθυμοι  ακόλουθοί  τους,  με πρόσχημα  την  οικονομική  κρίση.  Αρχικά,  με  τη  δημιουργία  κενών  στα  σχολεία, αποφασίζοντας  να  αναστείλουν  την  πρόσληψη  του  απαραίτητου  αριθμού  μονίμων εκπαιδευτικών  και αποδυναμώνοντας  τμήματα  ένταξης  και  παράλληλης  στήριξης.  Στη συνέχεια,  με  τα  διάφορα  πειράματα  συγχωνεύσεων  σχολείων  και  συμπτύξεων  τμημάτων.

 

Τώρα,  με  την  αυθαίρετη  εντολή  μετακίνησης  εκπαιδευτικών  για  να  καλύψουν  κενά  που φαντάζουν μεγαλύτερα από τα κενά που δημιουργούνται από αυτές τις μετακινήσεις.

Ποιος  θα  φανταζόταν  άραγε  ότι  συμπολίτες  μας,  υπηρέτες  του  Δημοσίου  Συμφέροντος,  οι οποίοι  γνωρίζουν  καλύτερα  από  όλους  ότι  η  ουσία  της  εκπαίδευσης  δεν  είναι  αριθμοί υποταγμένοι σε «μνημονιακές εντολές», θα μπορούσαν να λειτουργήσουν εθελοτυφλώντας!

 

Ότι  Λειτουργοί της  Εκπαίδευσης σαν τη  Διευθύντρια  Εκπαίδευσης  κα  Δ. Χατζημανώλη,  η οποία επιπλέον έχει παιδέψει ακόμη περισσότερο τα εκπαιδευτικά της αντανακλαστικά λόγω της  θητείας  στην ΕΛΕΠΑΠ,  θα  υπηρετούσαν  με  μόνο  γνώμονα  τις άνωθεν  εντολές! Εντολές που αντιμετωπίζουν τα σημαντικά προβλήματα της Εκπαίδευσης απλώς κρύβοντάς τα «κάτω από το χαλί».

Το  καλοκαίρι  του  2014  το  Υπουργείο  αποφάσισε  να  συγχωνεύσει  τα  12ο  και  7ο  Δημοτικά Σχολεία  Ζωγράφου,  με  αποτέλεσμα  να  δημιουργηθεί  ένα  18θέσιο  σχολείο  μεγαθήριο. 

 

Και ενώ το σχολείο προσπαθεί να βρει το βηματισμό του, ενώ έχει περάσει σημαντικό διάστημα από  την  έναρξη  της  σχολικής  χρονιάς  και  οι  δάσκαλοι  έχουν  αναλάβει  τμήματα, αποφασίζεται  ξαφνικά  η  απόσπαση  εκπαιδευτικού  (της  κας  Μαρίας  Σκεμπέ)  από  το  12ο Δημοτικό σε άλλο σχολείο. 

 

Η πρόφαση ότι στο 12ο Δημοτικό περισσεύει εκπαιδευτικός στο ολοήμερο  πρόγραμμα,  δεν  υποστηρίζεται  ούτε  από  τα  πραγματικά  αριθμητικά  δεδομένα, ούτε  από  την  πραγματικότητα  της  λειτουργίας  του  σχολείου,  αφού  οι  εκπαιδευτικοί  του ολοήμερου προσφέρουν 20 εκπαιδευτικές ώρες στο πρωινό πρόγραμμα.

Η απόσπαση αυτή, όσο και αν γίνεται με την επίκληση της έλλειψης δασκάλων στο σχολείο μετακίνησης,  δεν  μπορεί  να  αντισταθμίσει  τη  ζημιά  που  θα  προκληθεί  στην  ομαλή λειτουργία  του 12ου Δημοτικού Σχολείου,  τόσο στο  τμήμα που θα αφήσει  η  δασκάλα,  όσο και στο σύνολο του πρωινού προγράμματος και βέβαια στο ολοήμερο πρόγραμμα. Ειδικά για το  συγκεκριμένο  τμήμα  που  εντέλλεται  να  εγκαταλείψει  η  συγκεκριμένη  εκπαιδευτικός, αξίζει να τονιστεί ότι η αναστάτωση που προκαλείται έχει επιπλέον σοβαρότητα. Στο τμήμα φοιτά μαθητής με ειδικές ανάγκες, τον εγκλιματισμό του οποίου έχει πετύχει με πολύ κόπο η συγκεκριμένη δασκάλα ήδη από την περσινή σχολική χρονιά που έχει αναλάβει τη τάξη. Το ειδικό «δέσιμο»  του μαθητή με τη δασκάλα έχει ενδυναμώσει και η πλήρης αφοσίωσή  της  στις εκτός μαθήματος ανάγκες του, καθώς έπαιξε πάντα και το ρόλο του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, το οποίο με μεγάλη καθυστέρηση διέθετε η Πολιτεία στο παιδί.

 Επειδή  η  πρακτική  της  μετακύλησης  των  λειτουργικών  προβλημάτων  από  σχολείο  σε σχολείο,  με  υποζύγια  εκπαιδευτικούς  και  μαθητές,  είναι  παράτυπη,  αλλά  κυρίως  στερείται ηθικού  υπόβαθρου,  λειτουργεί  βίαια,  ισοπεδωτικά  και  αδιαφορεί  για  τις  επιπλοκές  που προξενεί, ζητούμε

• Την άμεση κάλυψη όλων των κενών στα σχολεία με διορισμούς εκπαιδευτικών,

• Την  ανάκληση  της  αυθαίρετης  απόφασης  μετακίνησης  της  εκπαιδευτικού  Μαρίας 

Σκεμπέ  από  το  12ο  Δημοτικό  Σχολείο  Ζωγράφου  καθώς  και  των  υπολοίπων 

εκπαιδευτικών της Α΄ Διεύθυνσης

 

Ταυτόχρονα  καλούμε  όλους  τους  Λειτουργούς  της  εκπαίδευσης,  όσο  ψηλά  στη  διοικητική ιεραρχία  της υπηρεσίας  τους και να  βρίσκονται, να αντεπεξέλθουν στον πραγματικό  ρόλο που  τους  εμπιστεύθηκε  η  κοινωνία  και  να  σταθούν  απέναντι  στη  ναρκοθέτηση  του μέλλοντος των παιδιών της.

 

Για το Δ.Σ. των Συλλόγων Γονέων των Μαθητών 

του 12ου Δημοτικού Σχολείου Ζωγράφου 

 

ο Πρόεδρος 

 

Βασίλειος Παναγιωτόπουλος