Α΄ Σύλλογος Αθηνών: Οδηγός δικαιωμάτων νεοδιόριστων εκπαιδευτικών

Συναδέλφισσα, συνάδελφε

 

Σε καλωσορίζουμε στον Σύλλογό μας και εκφράζουμε τη βαθιά μας ικανοποίηση για το διορισμό σου, που είναι αποτέλεσμα σκληρών αγώνων, τόσο σε προσωπικό επίπεδο (ας μην ξεχνάμε την πολυετή περιπλάνηση ανά την Ελλάδα μέχρι την ημέρα του διορισμού) όσο και σε συλλογικό (οι διορισμοί των τελευταίων χρόνων δεν μας χαρίστηκαν ούτε από την προηγούμενη ούτε από τη σημερινή κυβέρνηση, είναι αποτέλεσμα των αγώνων των εκπαιδευτικών). Το ενημερωτικό φυλλάδιο που κρατάς έχει σκοπό να σε κατατοπίσει, όσο πιο αναλυτικά γίνεται, για τα εργασιακά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά σου δικαιώματα. Είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι αυτά τα δικαιώματα κατακτήθηκαν με αγώνες. Επίσης, η υπεράσπισή τους και, κυρίως, η διεύρυνσή τους και η εξίσωση των δικαιωμάτων των αναπληρωτών με αυτά των μονίμων συναδέλφων αποτελεί σημαντικό πεδίο διεκδίκησης και αγώνα για το εκπαιδευτικό κίνημα. Η συμμετοχή σου σε αυτούς τους αγώνες είναι σημαντική.

 

Τι είναι ο Α΄ Σύλλογος Αθηνών

 

Ο Α΄ Σύλλογος Αθηνών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας, είναι το πρωτοβάθμιο σωματείο των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία του Ζωγράφου, των Αμπελοκήπων, των Πειραματικών Σχολείων, του 9ου και του 10ου Ειδικού Σχολείου Αθηνών και του  ΚΕΔΑΣΥ Α΄ Αθήνας.

Μέλη του είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν ή έχουν οργανική θέση στα παραπάνω σχολεία με οποιαδήποτε εργασιακή σχέση. Επομένως, μέλη, με πλήρη δικαιώματα, εκλέγειν και εκλέγεσθαι είναι και οι αναπληρωτές. Για την εγγραφή σου δεν χρειάζεται να κάνεις κάποια ενέργεια, παρά μόνο, όπως και όλοι οι υπόλοιποι μόνιμοι συνάδελφοι, να αποδεχτείς την παρακράτηση της ετήσιας συνδρομής (27 ευρώ) από τον μισθό σου. Θα υπάρξει σχετική ενημέρωση με ηλεκτρονικό μήνυμα για την έκτακτη αυτή κράτηση.

 

Τι είναι η ΔΟΕ

 

Η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας είναι το δευτεροβάθμιο εκπαιδευτικό σωματείο των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε όλα τα δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία της χώρας. Μέλη της είναι οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε.

 

Τι είναι η ΑΔΕΔΥ

Η Ανώτατη Διοίκηση Ενώσεων Δημοσίων Υπαλλήλων(ΑΔΕΔΥ) είναι το τριτοβάθμιο συνδικαλιστικό σωματείο, όπου ανήκουν όλα τα σωματεία του δημόσιου τομέα.

 

Γιατί να είμαι μέλος του Συλλόγου

 

Κύριος σκοπός του Συλλόγου μας είναι η προάσπιση των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και ο αγώνας για ένα δημόσιο δωρεάν σχολείο που θα καλύπτει ολόπλευρα τις ανάγκες των μαθητών μας. Από τα βασικά αιτήματα του Συλλόγου είναι οι μόνιμοι μαζικοί διορισμοί, η μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους, η αύξηση μισθών και συντάξεων, ο αγώνας για δημόσιο δωρεάν σχολείο, η αντίσταση στην αξιολόγηση/κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών. Επίσης, ο Σύλλογος αποτελεί τη συλλογική μας έκφραση, το όργανο που υπερασπίζει κάθε συνάδελφο από αυθαιρεσίες της διοίκησης. Για κάθε ζήτημα που σε απασχολεί, μπορείς να επικοινωνείς με τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου.

 

 

Τι είναι ο Σύλλογος Διδασκόντων

 

Ο σύλλογος διδασκόντων αποτελεί συλλογικό όργανο για τη λειτουργία του σχολείου. Η λειτουργία του έχει τεράστια σημασία γιατί έτσι διασφαλίζεται η δημοκρατία στο σχολείο, οι συλλογικές αποφάσεις για όλα τα ζητήματα. Η συμμετοχή μας σε αυτόν, η προσπάθεια να συζητάμε και να αποφασίζουμε με συλλογικό τρόπο για τη λειτουργία του σχολείου, είναι πολύ σημαντική. Έχουμε στη συνεδρίαση τα ίδια δικαιώματα με κάθε άλλο συνάδελφο ανεξάρτητα από τα χρόνια υπηρεσίας ή τη σχέση εργασίας. Όταν διαφωνούμε με την απόφαση που πλειοψήφησε, έχουμε δικαίωμα να καταγράφεται στα πρακτικά των συνεδριάσεων η γνώμη μας.

Όλοι οι συνάδελφοι συμμετέχουν ισότιμα στο σύλλογο διδασκόντων με οποιαδήποτε εργασιακή σχέση (μόνιμοι, αναπληρωτές, ωρομίσθιοι, κλπ.). Ο Σύλλογος διδασκόντων έχει απαρτία και οι αποφάσεις του είναι έγκυρες όταν τα παρόντα μέλη είναι περισσότερα από τα απόντα.

Ο σύλλογος διδασκόντων (και κάθε εκπαιδευτικός χωριστά) έχει δικαίωμα (και υποχρέωση ταυτόχρονα) να ενημερώνεται για κάθε έγγραφο που φτάνει στο σχολείο. Επίσης, ο σύλλογος διδασκόντων κατανέμει όλες τις εργασίες του σχολείου.

Οι προφορικές εντολές είναι αυθαίρετες και δε συνιστούν υπηρεσιακή υποχρέωση για τον εκπαιδευτικό. Δεν εφαρμόζουμε καμία μετακίνηση συναδέλφου σε άλλη σχολική μονάδα χωρίς γραπτή απόφαση ΠΥΣΠΕ ή Δ/ντή εκπαίδευσης. Οποιαδήποτε απορία έχουμε πάνω στα εργασιακά μας καθήκοντα και δικαιώματα, απευθυνόμαστε στο σωματείο. Καταγγέλλουμε στο Σύλλογό μας οποιαδήποτε καταπάτηση των δικαιωμάτων μας.

Για όλα τα εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά ζητήματα που προκύπτουν στο σχολείο ο Σύλλογος Διδασκόντων οφείλει να συνεδριάζει και να τοποθετείται δημόσια για αυτά.  Όλες οι συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων πραγματοποιούνται εκτός διδακτικού και εντός εργασιακού ωραρίου, όπως προβλέπεται από την παρ. 3 του άρθρου 15 του ΠΔ 79/2017.

 

 

Διδακτικό και εργασιακό ωράριο

 

Το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών είναι απαραβίαστο και καθορίζεται από το Ν. 2517/97. (24 ώρες για όσους έχουν ως 10 χρόνια υπηρεσίας, 23 ώρες από 10 -15 χρόνια, 22 ώρες από 15-20 χρόνια και 21 ώρες από 20 και πάνω) Δυστυχώς από το ωράριο αυτό εξαιρείται η συντριπτική πλειοψηφία των νηπιαγωγείων της χώρας  και του συλλόγου μας. καθώς οι νηπιαγωγοί έχουν 25 ώρες διδακτικό χρόνο, χωρίς να λαμβάνεται υπόψιν ο συνολικός χρόνος υπηρεσίας τους. Πάγια θέση του Συλλόγου μας και απόφαση της τελευταίας Γενικής Συνέλευσης της ΔΟΕ ( Ιούνιος 2022), η πλήρης ταύτιση του ωραρίου όλων των νηπιαγωγών με αυτό που ισχύει στην υπόλοιπη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

 

Ο Ν. 1566/85 κάνει σαφή διάκριση μεταξύ εργασιακού και διδακτικού ωραρίου, ορίζοντας με σαφήνεια ότι οποιαδήποτε απασχόληση στην τάξη εντάσσεται σε διδακτικό ωράριο. Κατά συνέπεια σε καμία περίπτωση δεν ευσταθεί ότι μπορεί συνάδελφος να «απασχολήσει» παιδιά στην τάξη στα πλαίσια του εργασιακού του ωραρίου.

 

Μετά τη λήξη του διδακτικού σου ωραρίου μπορείς να αποχωρείς από το σχολείο εκτός εάν σου έχει ανατεθεί συγκεκριμένη διοικητική εργασία. Σε καμία περίπτωση η διάταξη του άρθρου 245 του ν. 4512/2018, δεν θεσπίζει υποχρέωση παραμονής στο σχολείο των εκπαιδευτικών για τον πέραν του διδακτικού ωραρίου χρόνο, παρά μόνο όταν η παραμονή συνδέεται με συγκεκριμένα καθήκοντα που έχουν ανατεθεί στους εκπαιδευτικούς από τα αρμόδια όργανα και σε κάθε περίπτωση όχι πέραν των 6 ωρών ημερησίως και των 30 ωρών εβδομαδιαίως.

 

Το εργασιακό ωράριο δεν σημαίνει ότι ο/η εκπαιδευτικός δεν έχει δικαίωμα εισόδου ή πρόσβασης στον εργασιακό του χώρο νωρίτερα ή αργότερα από αυτό προκειμένου να προετοιμάσει την εργασία του. Πουθενά στο θεσμικό πλαίσιο δεν καταγράφονται τέτοιες απαγορεύσεις και σε περίπτωση που επιχειρούνται να επιβληθούν να καταγγέλλονται στο ΔΣ του Συλλόγου.

 

Από πότε μετράει η προϋπηρεσία και η έναρξη μισθοδοσίας μου;

 

Η προϋπηρεσία στους νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς αρχίζει από την ημέρα δημοσίευσης του ΦΕΚ. Η μισθοδοσία από την ημέρα ορκωμοσίας/ανάληψης υπηρεσίας (Ν.3528/2007, άρθρ. 19 & 41).

 

ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ

Οι εκπαιδευτικοί που διορίζονται τίθενται στη διάθεση των διευθύνσεων εκπαίδευσης και τοποθετούνται προσωρινά με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης σε κενές θέσεις σχολείων της περιοχής.

  • Οι διοριζόμενοι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται προσωρινά σε σχολικές μονάδες της περιοχής διορισμού. Οι προϊστάμενοι των Διευθύνσεων ανακοινώνουν τις κενές θέσεις των σχολείων και καλούν τους νεοδιόριστους να υποβάλλουν δήλωση προτίμησης προσωρινής τοποθέτησης σε ένα ή και περισσότερα σχολεία της περιοχής διορισμού.

Σε περίπτωση που οι ίδιες θέσεις ζητούνται από περισσότερους εκπαιδευτικούς

Προτιμώνται κατά σειρά όσες/όσοι έχουν τα περισσότερα μόρια/μονάδες μετάθεσης τοποθέτησης από οικογενειακούς λόγους:

  • Μονάδες συζύγου 4
  • 1ου παιδιού 4
  • 2ου παιδιού 4
  • 3ου παιδιού 6 και 7 για κάθε ένα από τα επόμενα παιδιά
  • Συνυπηρέτησης 4
  • Εντοπιότητας 2(εφόσον ζητούν τοποθέτηση σε σχολική μονάδα Δήμου ή κοινότητας που είναι δημότες, όπως αυτές καθορίζονται από τις διατάξεις που ισχύουν για τις μεταθέσεις και τοποθετήσεις εκπαιδευτικών).

Οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί τοποθετούνται οριστικά σύμφωνα με τη διαδικασία των μεταθέσεων μέσα στην ίδια περιοχή.

Σε περίπτωση ισοβαθμίας κατά τις προσωρινές τοποθετήσεις προηγούνται οι εκπ/κοί που υπερέχουν κατά κριτήριο αν αυτά συντρέχουν και με την εξής σειρά:

α) στη συνυπηρέτηση

β) στην εντοπιότητα

γ) στους οικογενειακούς λόγους

δ) στη συνολική υπηρεσία [Μονάδες:2 για κάθε έτος υπηρεσίας

ε) στις δυσμενείς συνθήκες σχολείων όπου υπηρέτησαν[κάθε σχολείο έχει τις δικές του μονάδες

Σε περίπτωση ισοβαθμίας και στα επιμέρους κριτήρια λαμβάνεται υπόψιν η ημερομηνία και η σειρά δημοσίευσης του διορισμού τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Οι διοριζόμενοι θα καλύψουν καταρχήν λειτουργικές ανάγκες στο σχολείο των περιοχών διορισμού τους, μπορεί όμως να διατεθούν και σε σχολεία άλλης περιοχής της αρμοδιότητας του ιδίου ΠΥΣΠΕ για εξαιρετικές υπηρεσιακές ανάγκες.

Συνυπηρέτηση εκπαιδευτικών που έχουν συζύγους στρατιωτικούς συζύγων στρατιωτικών

Το άρθρο 21 του Ν.2946/2001 προβλέπει ότι τακτικοί υπάλληλοι και υπάλληλοι ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου δημοσίων υπηρεσιών και Ν.Π.Δ.Δ., που κατέχουν οργανικές θέσεις και είναι σύζυγοι στρατιωτικών των Ε.Δ., ένστολου προσωπικού της ΕΛ.ΑΣ., του Πυροσβεστικού Σώματος (Π.Σ) και του Λιμενικού Σώματος (Λ.Σ), επιτρέπεται να αποσπώνται, κατά παρέκκλιση των ισχυουσών διατάξεων, σε υπηρεσίες του στενού δημοσίου τομέα κατά προτεραιότητα και σε περίπτωση έλλειψης υπηρεσιακών αναγκών σε υπηρεσίες του ευρύτερου δημοσίου τομέα, στην περιοχή που υπηρετεί ο (η) σύζυγός τους. Η παράγραφος 3 προβλέπει για κοινωνικούς λόγους προστασίας του θεσμού της οικογένειας, ότι οι διατάξεις του παραπάνω άρθρου εφαρμόζονται και στους υπαλλήλους των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α’ και Β’ βαθμίδας.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ-ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ

Οι δημόσιοι υπάλληλοι που διορίζονται σε οργανικές θέσεις, διανύουν διετή δοκιμαστική υπηρεσία κατά τη διάρκεια της οποίας απολύονται για λόγους που ανάγονται στην υπηρεσία τους μόνο μετά από απόφαση του ΠΥΣΠΕ .

Οι δόκιμοι υπάλληλοι παρακολουθούν υποχρεωτικά προγράμματα εισαγωγικής εκπ/σης .

Μέσα σε τρεις μήνες από τη συμπλήρωση της δοκιμαστικής υπηρεσίας το ΠΥΣΠΕ υποχρεούται να αποφασίσει αν ο δόκιμος υπάλληλος είναι κατάλληλος για μονιμοποίηση. Για το σκοπό αυτό συνεκτιμά τα προσόντα του υπάλληλου όπως προκύπτουν από τις εκθέσεις αξιολόγησης και τα λοιπά στοιχεία του προσωπικού μητρώου.

Ο υπάλληλος που κρίνεται κατάλληλος για μονιμοποίηση μονιμοποιείται.

Ο υπάλληλος που κρίνεται ακατάλληλος απολύεται.

Με το νέο κώδικα δημοσίων υπαλλήλων, στο άρθρο 40 απλουστεύεται η διαδικασία μονιμοποίησης των υπαλλήλων. Ειδικότερα, η μονιμοποίηση πραγματοποιείται αυτοδικαίως με τη συμπλήρωση διετούς υπηρεσίας, εκτός και αν συντρέχουν ειδικοί λόγοι (π.χ. πειθαρχική ποινή, πειθαρχική εκκρεμότητα και δυσμενής έκθεση αξιολόγησης), οπότε για τη μονιμοποίηση αποφαίνεται το οικείο υπηρεσιακό συμβούλιο. (https://adedy.gr/adeiesanatrofisneodioristwndy/)

Τη φετινή σχολική χρονιά, παρ’ ότι από τα τέλη Αυγούστου του 2022 έχει παρέλθει η διετία των νεοδιοριζόμενων στην ειδική αγωγή του 2020, τα περισσότερα ΠΥΣΠΕ και ΠΥΣΔΕ της χώρας καθυστερούν σκόπιμα και παρανόμως τη μονιμοποίηση αντιμετωπίζοντας τους νεοδιόριστους ως όμηρους της αξιολόγησης. Η Α΄ Διεύθυνση Π.Ε. Αθήνας, μετά από τη δυναμική παρέμβαση των Συλλόγων μας,  υποχρεώθηκε να προχωρήσει στη μονιμοποίηση των συναδέλφων και να επισπεύσει τη διαδικασία για την καταβολή του μισθού των νεοδιόριστων του 2022. Ακόμα κι αυτές οι μικρές κατακτήσεις έχουν τη σημασία τους.

 

Δυνατότητα υποβολής αίτησης μετάθεσης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών

Οι εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν  (από το 2020 και μετά) έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης μετάθεσης μετά τη συμπλήρωση διετούς πραγματικής υπηρεσίας στην περιοχή διορισμού τους, η οποία υποβάλλεται κατόπιν έκδοσης σχετικής πρόσκλησης. Ο Σύλλογός μας διεκδικεί το διάστημα αυτό να περιοριστεί στο ένα έτος.

Η εγκύκλιος αναφέρει τα εξής :

“Με αφορμή́ ερωτήματα και αιτήματα εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που έχουν τεθεί στην Υπηρεσία μας σχετικά με το δικαίωμα υποβολής αιτήσεων μετάθεσης πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας των νέων διορισμών, σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα:

Σύμφωνα με την παρ. 5α του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (Α ́13), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 42 του ν. 4722/2020 (Α ́177) «5. α) Οι νεοδιοριζόμενοι τοποθετούνται προσωρινά σε κενή θέση σχολικής μονάδας της περιοχής διορισμού με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, …. Η οριστική τοποθέτησή τους πραγματοποιείται κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων … Με την επιφύλαξη του τελευταίου εδαφίου, οι νεοδιοριζόμενοι υποχρεούνται να παραμείνουν στην περιοχή διορισμού τους για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο (2) σχολικών ετών και οποιαδήποτε υπηρεσιακή μεταβολή που επιφέρει μεταβολή της τοποθέτησης αυτής, όπως απόσπαση ή μετάθεση, βάσει γενικής ή ειδικής διάταξης κατά το ως άνω χρονικό διάστημα, δεν επιτρέπεται…» πλην των περιπτώσεων των εκπαιδευτικών «που ανήκουν στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης της παρ. 1 του άρθρου 13 του π.δ. 50/1996 (Α’ 45) ή του άρθρου 8 του π.δ. 56/2001 (Α’ 47), αντίστοιχα, καθώς και όσοι έχουν, οι ίδιοι ή οι σύζυγοί τους, ποσοστό αναπηρίας 75% και άνω ανεξαρτήτως παθήσεως ή έχουν τέκνα με αναπηρία 67% και άνω, ανεξαρτήτως παθήσεως …» οι οποίοι δύνανται να αποσπώνται χωρίς ωστόσο ο χρόνος που διανύεται στη θέση αυτή να λογίζεται ως χρόνος υπηρέτησης της οργανικής.

Περαιτέρω, σύμφωνα με το π.δ. 50/1996 (45Α ́) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, η διαδικασία μεταθέσεων εκπαιδευτικών Π.Ε. και Δ.Ε. από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης διενεργείται μέσα σε νομοθετικώς καθορισμένο χρονικό πλαίσιο, με έναρξη την υποβολή αιτήσεων από την 16η έως την 31η Οκτωβρίου κάθε έτους, το οποίο περιλαμβάνει διάφορα επιμέρους στάδια, καθώς και ανατρεπτικές προθεσμίες για την υποβολή των αιτήσεων και δηλώσεων εκ μέρους των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών. Επομένως, οι εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν σύμφωνα με την ανωτέρω διάταξη έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης μετάθεσης μετά τη συμπλήρωση διετούς πραγματικής υπηρεσίας στην περιοχή διορισμού τους, η οποία υποβάλλεται κατά το ως άνω αναφερόμενο διάστημα, κατόπιν έκδοσης σχετικής πρόσκλησης. Κατά συνέπεια, οι αιτήσεις μετάθεσης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών είναι άνευ αντικειμένου σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και παραμένουν στο αρχείο της υπηρεσίας σας”.

ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ-ΜΕΤΑΘΕΣΗ

Αιτήσεις-Προθεσμίες

Οι αιτήσεις μετάθεσης υποβάλλονται από τους/τις εκπαιδευτικούς μέσα στους μήνες Οκτώβριο – Νοέμβριο κάθε έτους.

Ποια σειρά ακολουθούν οι διαδικασίες: μεταθέσεων, τοποθετήσεων αποσπάσεων;

1) Οργανικά κενά Φεβρουάριου για να γίνουν οι μεταθέσεις.

2) Μεταθέσεις – Μεταθέσεις ειδικών κατηγοριών

3) Τοποθετήσεις :

α) Υπεράριθμων (προηγούνται)

β) Μετατιθέμενων -Βελτιούμενων (από σχολεία της ίδιας περιοχής) -Διάθεση ΠΥΣΠΕ

4) Αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ και σε υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘ (Περιφέρειες, Δ/νσεις, Γραφεία, ΥΠΑΙΘ, ΑΕΙ, ΤΕΙ κλπ)

5) Τοποθέτηση όλων των αποσπασμένων στο Νομό και των εκπαιδευτικών του Νομού που ζητούν απόσπαση σε λειτουργικά κενά του Νομού.

6) Διορισμοί

7) Τοποθέτηση Νεοδιόριστων

8) Διαθέσεις- Υπερωρίες

9) Πρόσληψη Αναπληρωτών

10) Τοποθέτηση Αναπληρωτών

11) Πρόσληψη Ωρομισθίων

Έχω πάρει μετάθεση. Πώς θα γίνει η τοποθέτηση μου;

Συνεξετάζονται από το ΠΥΣΠΕ βάσει των μορίων τους :

α) Οι μετατιθέμενοι από άλλους νομούς

β) Αυτοί που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ .

γ) Οι νεοδιόριστοι για να πάρουν οριστική τοποθέτηση.

δ) Όσοι ζητούν βελτίωση θέσης.

Στο σύνολο των μορίων υπολογίζονται

α) Μόρια δυσμενών συνθηκών

β) Μόρια συνολικής υπηρεσίας

γ) Μόρια γάμου και παιδιών

δ) Μόρια εντοπιότητας. Η εντοπιότητα υπολογίζεται όταν ζητείται τοποθέτηση στο Δήμο που έχει εντοπιότητα ο εκπαιδευτικός.

ε) Μόρια συνυπηρέτησης. Η συνυπηρέτηση υπολογίζεται όταν ζητείται τοποθέτηση στο Δήμο που εργάζεται ο/η σύζυγος.

Για τις άδειες που δικαιούνται οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί κάντε κλικ ΕΔΩ

 

O πρόεδρος                             Ο Γ. Γραμματέας
Δημήτρης Μαριόλης              Σπύρος Ντελέζος