Για τις ανακοινώσεις των παρατάξεων του Συλλόγου μπορείτε να ενημερώνεστε από τους παρακάτω συνδέσμους των κεντρικών τους σελίδων:

Εκπαιδευτικά Περιοδικά:

Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης

Εκπαιδευτική Λέσχη

Θέματα Παιδείας

28-05-2018

Α΄ Σύλλογος Αθηνών: ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 23-5-2018

Η ΓΣ του Συλλόγου πραγματοποιείται μπροστά στη νέα διεθνή πραγματικότητα που δημιουργήθηκε μετά  την επίθεση των ΗΠΑ και των ΝΑΤΟικών  συμμάχων τους στη Συρία. Η  εξέλιξη αυτή φέρνει πολύ πιο κοντά την πιθανότητα ενός γενικευμένου πολέμου, καθώς οξύνονται οι ενδοιμπεριαλιστικές αντιθέσεις (ΗΠΑ – Ρωσία, κλπ.), με στόχο το ξαναμοίρασμα της παγκόσμιας οικονομικής πίτας και τον γεωστρατηγικό έλεγχο για να ξεπεράσουν την παγκόσμια καπιταλιστική κρίση. Την ίδια στιγμή, ο ισραηλινός στρατός εξαπολύει νέες επιθέσεις με δεκάδες θύματα στη Γάζα. Η σημερινή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ακολουθεί την πεπατημένη των προηγούμενων κυβερνήσεων ευθυγραμμιζόμενη με τις επιταγές των Αμερικανών της ΕΕ και του ΝΑΤΟ και προωθώντας τη στρατιωτική και οικονομική συνεργασία με το Ισραήλ. Το αντιπολεμικό – αντιιμπεριαλιστικό κίνημα πρέπει να απαντήσει με μαζικές κινητοποιήσεις ενάντια στον ιμπεριαλισμό και στις επεμβάσεις του, καθώς και στην πολιτική της κυβέρνησης και της ελληνικής αστικής τάξης,  που ευθυγραμμίζονται με τα σχέδια των Αμερικανών, της ΕΕ και του ΝΑΤΟ.  Καλούμε όλους να συστρατευτούν στο αντιπολεμικό – αντιιμπεριαλιστικό κίνημα. Τα σχολεία μας να γίνουν μετερίζι της ειρήνης, της αλληλεγγύης και της συναδέλφωσης των λαών.

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, μέσα σε συνθήκες καπιταλιστικής κρίσης, πιστή στις δεσμεύσεις της ΕΕ, του Δημοσιονομικού Συμφώνου και του ΟΟΣΑ, αναλαμβάνει να υλοποιήσει όλα τα μνημόνια, παγιώνει το καθεστώς της μόνιμης επιτροπείας.  Συνεχίζοντας το έργο των μνημονιακών αντιλαϊκών αντιεκπαιδευτικών πολιτικών και καπιταλιστικών αναδιαρθρώσεων όλων των κυβερνήσεων των τελευταίων χρόνων, ψήφισε το 4ο μνημόνιο – οδοστρωτήρα, ενώ στο Eurogroup της 15ης Ιουνίου 2017 συμφώνησε σε  λιτότητα διαρκείας μέχρι το 2060! Τα παραπάνω σημαίνουν μειώσεις συντάξεων, μειώσεις των μισθών των πιο χαμηλόμισθων εργαζόμενων μέσα από τη πρωτοφανή μείωση του αφορολόγητου, ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων, χτύπημα των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων, ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου, περικοπές στα επιδόματα τέκνων/φτώχειας/θέρμανσης, νέα αξιολόγηση και κινητικότητα στο Δημόσιο. Την ίδια στιγμή, είναι τουλάχιστον εξοργιστική η στάση της μνημονιακής αντιπολίτευσης και ολόκληρου του πολιτικού κατεστημένου να μοιράζουν ξανά ψεύτικες υποσχέσεις για «έξοδο από τα μνημόνια» ενώ είναι εκείνοι που βύθισαν τη χώρα στη μνημονιακή κόλαση όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Κυβέρνηση, ΟΟΣΑ, Ε.Ε, Δ.Ν.Τ προωθούν αντιεκπαιδευτικές αναδιαρθρώσεις με τους μηδενικούς διορισμούς, με το ΠΔ79, με το ν/σχ για τις νέες δομές που αποδομούν την ειδική αγωγή και επαναφέρουν την αξιολόγηση, με τη νέα έκθεση του ΟΟΣΑ που προβάλλει την αυτονομία της σχολικής μονάδας και τη λειτουργία της με όρους επιχείρησης.

Στο δρόμο των μεγάλων κινητοποιήσεων του Μάρτη, αποφασίζουμε να κλιμακώσουμε τη σύγκρουση από τη μεριά των εργαζόμενων. Απέναντι στα νέα μνημόνια, απέναντι στα νέα αντιεκπαιδευτικά μέτρα, πρέπει να ανοίξει ένας νέος κύκλος αγώνων, ένας νέος κύκλος άνθισης των εκπαιδευτικών, των εργατικών και λαϊκών αγώνων και διεκδικήσεων. Γιατί ό,τι εφαρμόζεται δύσκολα ανατρέπεται, γιατί ό,τι χάνεται είναι κομμάτι της ζωής μας. Στη μνημονιακή οχταετία, μόνο η λαϊκή κινητοποίηση έφερε απονομιμοποίηση, ρωγμές, φραγμούς, καθυστερήσεις κι έστω κάποιες μικρές νίκες απέναντι στην επίθεση κυβερνήσεων, ΕΕ και ΔΝΤ.  Στην εκπαίδευση το ξέρουμε καλά, με το μπλοκάρισμα της εφαρμογής της αξιολόγησης, τη νίκη του αγώνα των απολυμένων εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας, την αποτροπή των υποχρεωτικών μετακινήσεων, την προσμέτρηση της ώρας σίτισης ως διδακτικής για όλους τους εκπαιδευτικούς. Να πάρουμε την υπόθεση στα χέρια μας, να συγκροτήσουμε ένα πλατύ, ενωτικό, κοινωνικοπολιτικό και αγωνιστικό μέτωπο με ξεκάθαρους στόχους και πρόγραμμα ανατροπής για την ανατροπή των μνημονίων, μεσοπρόθεσμου, δανειακής, -ΕΕ -ΔΝΤ και έξοδο από τον «μηχανισμό» στήριξης. Ανατροπή του Συμφώνου για το Ευρώ. Παύση πληρωμών του  χρέους – μη αναγνώριση του χρέους, διεθνιστικός αγώνας και ρήξη-έξοδος με την ΟΝΕ και την Ε.Ε.

Για τα θέματα της ΗΔ της 87ης ΓΣ:

Διορισμοί – δικαιώματα αναπληρωτών

  • Μαζικούς, μόνιμους διορισμούς για την κάλυψη όλων των αναγκών. Με βάση την προϋπηρεσία και την ημερομηνία λήψης πτυχίου. Διορισμός όλων των αναπληρωτών. Πλήρη εργασιακά, εκπαιδευτικά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές. Καμιά απόλυση – κανένας αναπληρωτής χωρίς δουλειά. Πρόσληψη σε μία φάση, πριν την έναρξη των μαθημάτων, όλων όσων εργάστηκαν ήδη και έχει ανάγκη η εκπαίδευση (δάσκαλοι, δάσκαλοι ειδικής αγωγής, νηπιαγωγοί, αγγλικών, γαλλικών, γερμανικών, φυσικής αγωγής, μουσικής, εικαστικών, θεατρικής αγωγής, πληροφορικής).
  • Πλήρη εργασιακά, εκπαιδευτικά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές.
  • Δημιουργία οργανικών θέσεων για όλες τις υπάρχουσες ειδικότητες εκπαιδευτικών. Πρόσληψη – τοποθέτηση εκπαιδευτικών των υπαρχουσών ειδικοτήτων σε όλα τα σχολεία. Εξασφάλιση πιστώσεων τώρα για προσλήψεις. Κατάργηση του ν. 3848/2010 του «νέου σχολείου» της Διαμαντοπούλου, του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και του ν. 4186/2013, του Αρβανιτόπουλου. Όχι στην ελαστική εργασία.
  • Υπερασπιζόμαστε τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το πτυχίο. Υπερασπιζόμαστε την ενότητα των εκπαιδευτικών και των εργασιακών τους δικαιωμάτων
  • Πλήρης εξομοίωση όλων των αδειών σε σχέση με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς (κανονικές, αναρρωτικές, μητρότητας, επαπειλούμενης κύησης, φοιτητικές κλπ) με αποδοχές, προσμέτρηση της προϋπηρεσίας και των ενσήμων. Επίδομα ανεργίας για όλους μετά τη λήξη της σύμβασής τους, χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Αναγνώριση των μεταπτυχιακών-διδακτορικών τίτλων και προσμέτρηση στη μισθοδοσία, όπως και στους μόνιμους. Ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη των αναπληρωτών με αναγνώριση του συνόλου της προϋπηρεσίας τους και πέρα από τα 7 έτη.
  • 12μηνες συμβάσεις εργασίας μέχρι 31 Αυγούστου, κατάργηση της ωρομισθίας και του θεσμού των ΑΜΩ (αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου). Πλήρης υπολογισμός ενσήμων τις ημέρες απεργίας. Για τους ωρομίσθιους συναδέλφους ζητάμε και την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας τους τις ημέρες που απεργούν.

Επιμόρφωση

  • Επαναλειτουργία της διετούς μετεκπαίδευσης (διδασκαλείων) με νέο πλαίσιο (αυτόνομες μονάδες στο πλαίσιο της λειτουργίας των Παιδαγωγικών Τμημάτων των Πανεπιστημίων) και απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα για όλους τους εκπαιδευτικούς της Π.Ε. (δασκάλους–νηπιαγωγούς–ειδικότητες).
  • Η επιμόρφωση να οργανώνεται από δημόσιους φορείς (σε σύνδεση με τα Πανεπιστήμια–Παιδαγωγικά Τμήματα), να είναι δωρεάν, με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα, απαλλαγμένη από οποιαδήποτε διαδικασία αξιολόγησης των εκπαιδευτικών που θα οδηγεί σε κατάταξή τους με βάση τις επιμορφωτικές δραστηριότητες.
  • Οι επιμορφωτικές διαδικασίες να προτείνονται, να επιλέγονται και να ελέγχονται από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς και η επιμόρφωση να γίνεται με ελεύθερη επιλογή, με βάση τα ενδιαφέροντα του εκπαιδευτικού, μέσα από ένα πλήθος προσφερόμενων επιλογών στις ποιες έχει διατυπώσει πρόταση και τις έχει συνδιαμορφώσει.

Διαμορφώνουμε ένα συνολικό διεκδικητικό πλαίσιο για το εκπαιδευτικό κίνημα

  • Άμεση απόσυρση του ΠΔ 79, των Υπουργικών αποφάσεων και όλων των εγκυκλίων και τροπολογιών για το δημοτικό σχολείο, το νηπιαγωγείο, την ειδική αγωγή.
  • Να αποσυρθεί το ν/σχ για τις νέες δομές, το άρθρο 120 (καταργούμενες διατάξεις: κατάργηση του ΠΔ  152 ) να ψηφιστεί με την προσθήκη της κατάργησης της ΑΔΙΠΔΕ, του ν.3848 και όλου του θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης.
  • Όχι στην αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση. Να καταργηθεί όλο το αυταρχικό – αντιδραστικό θεσμικό πλαίσιο της αξιολόγησης, εσωτερικής, εξωτερικής, σχολείων και εκπαιδευτικών.  Κατάργηση της ΑΔΙΠΔΕ. Ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική προαγωγή για όλους τους εργαζομένους. Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο.
  • Άμεση και καθολική εφαρμογή της δίχρονης δημόσιας υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης. Όλα τα προνήπια και νήπια, 4-6 ετών στο δημόσιο δωρεάν νηπιαγωγείο. Ενιαία δημόσια δωρεάν δεκατετράχρονη εκπαίδευση (ενιαίο δωδεκάχρονο δημόσιο δωρεάν υποχρεωτικό σχολείο και δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και εκπαίδευση για όλα τα παιδιά 4 έως 6 στο δημόσιο Νηπιαγωγείο). Άμεσα μέτρα για την απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή και διορισμοί νηπιαγωγών για την καθολική υποχρεωτική εφαρμογή της δίχρονης. Όχι στην ενοποίηση των τμημάτων ΑΤΕΙ Βρεφονηπιοκόμων με τα Πανεπιστημιακά Τμήματα των Νηπιαγωγών. Διακριτές σπουδές σε διακριτά τμήματα και διακριτά επαγγελματικά δικαιώματα για τις ηλικίες κάτω των 4 ετών και για τις ηλικίες 4 έως 6 ετών. Όλα τα παιδιά κάτω των 4 ετών να μπορούν να εγγράφονται στους παιδικούς σταθμούς χωρίς τροφεία και κουπόνια και με μόνιμο προσωπικό.
  • Καμιά συγχώνευση – κατάργηση τμήματος δημοτικού και νηπιαγωγείου. Υπολογισμός του ωραρίου των νηπιαγωγών σε 45λεπτη βάση και όχι σε ωριαία. Μείωση του ωραρίου όλων των νηπιαγωγών – μείωση του ωραρίου όλων των εκπαιδευτικών της Α΄ θμιας στα επίπεδα της Β΄θμιας.
  • Υπερασπιζόμαστε τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το πτυχίο. Υπερασπιζόμαστε την ενότητα των εκπαιδευτικών και των εργασιακών τους δικαιωμάτων. Όχι στο «πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας». Όλες οι απαραίτητες σπουδές στις επιστήμες της αγωγής να ολοκληρώνονται εντός του κύκλου των βασικών προπτυχιακών σπουδών και να εξασφαλίζουν πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα.
  • Έκτακτη χρηματοδότηση της εκπαίδευσης για διορισμούς, προσλήψεις, ουσιαστική αντιμετώπιση των εξόδων των σχολείων, για σίτιση,  υγεία, μεταφορά των μαθητών.
  • Αυξήσεις τώρα στους μισθούς και τις συντάξεις – αποκατάσταση των απωλειών της τελευταίας 7ετίας. Όχι στη σύνδεση μισθού – «προσόντων» – αξιολόγησης. Κανένας «κόφτης» στο μισθό μας. Όχι στη φοροληστεία.
  • Κατάργηση του αντιασφαλιστικού νόμου – λαιμητόμου. Έκτακτες κρατικές επιχορηγήσεις για τα ταμεία – πίσω τα κλεμμένα. Θεμελίωση του συνταξιοδοτικού δικαιώματος στα 25 χρόνια υπηρεσίας για όλους.  Πλήρης σύνταξη στα 30 χρόνια εργασίας και 60 έτη ηλικίας.
  • Καμιά μείωση οργανικών θέσεων – οργανικές τοποθετήσεις για όλους τους εκπαιδευτικούς. Καμιά υποχρεωτική μετακίνηση εκπαιδευτικού.
  • Επαγγελματικά δικαιώματα στους τίτλους σπουδών. Όχι στην κερδο­σκοπία των πιστοποιήσεων.
  • Πλήρης κάλυψη όλων των αναγκών για παράλληλη στήριξη με έναν εκπαιδευτικό για κάθε μαθητή. Επαναλειτουργία με ουσιαστικούς  όρους της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης και της Ενισχυτικής Διδασκαλίας σε όλα τα σχολεία, με διορισμούς εκπαιδευτικών και προσλήψεις αναπληρωτών.
  • Αύξηση των δαπανών για την εκπαίδευση στο 5% του ΑΕΠ – 15% του προϋπολογισμού
  • Χορήγηση του κρατικού πιστοποιητικού γλωσσομάθειας με την αποφοίτηση από τη Γ΄ Λυκείου σε όλους τους μαθητές χωρίς εξετάσεις με βάση το βαθμό μαθήματος.
  • Μείωση της αναλογίας των μαθητών ανά τμήμα σε 1:15 στο Νηπιαγωγείο και  και 1:20  στο δημοτικό. Καμιά συγχώνευση – κατάργηση τμήματος σχολείου και νηπιαγωγείου. Κανένα τμήμα, πρωινό ή ολοήμερο, χωρίς το δάσκαλό του – όχι στην κατάργηση του δάσκαλου τάξης.
  • Λέμε όχι στο μνημονιακό σχολείο είτε με την παλιά είτε με τη νέα του μορφή. Όχι στο φθηνό και ευέλικτο σχολείο της αγοράς, του κατακερματισμού της γνώσης και των αντικειμένων, των ταξικών φραγμών.
  • Σε κοινό βηματισμό με όλους τους εργαζόμενους παλεύουμε ενάντια στη φορολεηλασία, τα χαράτσια, τις ιδιωτικοποιήσεις, τους πλειστηριασμούς της λαϊκής κατοικίας, το  ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου. Υπερασπιζόμαστε το δικαίωμα σε δημόσια και δωρεάν κοινωνικά αγαθά. Παιδεία – υγεία – ασφάλιση -ρεύμα και νερό για όλο το λαό!

Διεκδικούμε ενιαίο παιδαγωγικό/μορφωτικό σχέδιο για ένα σχολείο ζωντανό και δημιουργικό, σχολείο της μορφωτικής ισότητας και της κριτικής σκέψης.   Με στόχο τη βαθιά και ολοκληρωμένη γνώση, την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης κόντρα στις δεξιότητες και τον κατακερματισμό της γνώσης. Με δυνατότητα επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης, συνεργατικής διδασκαλίας και συνδιδασκαλίας, με αντισταθμιστική εκπαίδευση (ενισχυτική διδασκαλία, Τάξεις υποδοχής, Τμήματα Ένταξης, παράλληλη στήριξη). Σε αυτό το σχολείο, έχουν θέση και οι δάσκαλοι και όλες οι υπάρχουσες σήμερα ειδικότητες, ενταγμένοι σε ένα ενιαίο μορφωτικό σχέδιο που θα υπηρετεί το παιδί και την αγωγή του. Με σταθερή και μόνιμη εργασία και σταθερή παιδαγωγική σχέση στο σχολείο τους και όχι εργασιακά εξαθλιωμένοι και περιπλανώμενοι. Σε αυτό το πλαίσιο προτείνουμε την ένταξη όλων των αντικειμένων σε ένα ενιαίο μορφωτικό σχέδιο, την ενιαία διδασκαλία τους. Με την αυτοτελή διδασκαλία, την εργαστηριακή διδασκαλία τους αλλά και τη συνδιδασκαλία τους από το/τη δάσκαλο/α και τον/την εκπαιδευτικό της ειδικότητας και το συνυπολογισμό της ώρας και για τους δύο. Με τη λειτουργία δημιουργικών δραστηριοτήτων (χορωδία, αθλητική, εικαστική, θεατρική ομάδα, εργαστήριο πληροφορικής κ.ά.) ώστε να καλύπτονται ολόπλευρα οι ανάγκες των μαθητών και όλοι οι εκπαιδευτικοί να μείνουν στο σχολείο, να αποκτούν ουσιαστική σχέση με αυτό και με τους μαθητές του. Πρόταση που απαντά ολοκληρωμένα στις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών και καλύπτει εργασιακά τους εκπαιδευτικούς. Σε αυτό το σχολείο, σε κάθε τμήμα αντιστοιχεί ένας/μία υπεύθυνος δάσκαλος/α και σε κάθε τμήμα του ολοήμερου επίσης το ίδιο.  Σε αυτό το σχολείο εξασφαλίζονται χιλιάδες επιπλέον οργανικές θέσεις για κάθε υπάρχουσα ειδικότητα. Σε αυτή την περίπτωση, οι μαζικοί διορισμοί είναι προϋπόθεση και όλοι οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σήμερα στο σχολείο, όλων των κλάδων/ειδικοτήτων, μόνιμοι και αναπληρωτές είναι απαραίτητοι, όπως επίσης και αρκετές χιλιάδες αδιορίστων ακόμα. Αυτή η θέση έρχεται σε κάθετη αντίθεση με το μνημονιακό σχολείο σε όλες τις μορφές του. Επιβεβαιώνουμε την απόφαση των προηγούμενων ΓΣ για το ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ – ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΟΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΣΤΕ.

Αποκατάσταση της ενότητας του εκπαιδευτικού κινήματος. Tώρα προέχει η ενότητα όλων των εκπαιδευτικών, όλων ανεξαιρέτως των κλάδων απέναντι στην αντιεκπαιδευτική πολιτική, ακριβώς γιατί προέχει η διασφάλιση της εργασίας των συναδέλφων και ο χαρακτήρας του σχολείου. Η πολυδιάσπαση και η διαίρεση ευνοεί το υπουργείο και την κυβέρνηση. Σε αντίθεση με τη λογική του ανταγωνισμού και της διάσπασης, δεν μπαίνουμε σε λογικές διαχείρισης του ΠΔ79 και του εργασιακού και εκπαιδευτικού χάους που προκαλεί. Όλοι μαζί, δάσκαλοι, νηπιαγωγοί, γυμναστές, μουσικοί, ξένων γλωσσών, πληροφορικάριοι, εικαστικοί, θεατρολόγοι, διαφυλάσσουμε την ενότητά μας και απορρίπτουμε συντεχνιακές λογικές σε βάρος κλάδων από όπου και αν προέρχονται. Υπερασπιζόμαστε την ενότητα των εκπαιδευτικών και των εργασιακών/επαγγελματικών τους δικαιωμάτων. Υπερασπιζόμαστε τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο. Ο Σύλλογός μας εκπροσωπεί τα εργασιακά και επαγγελματικά δικαιώματα όλων ανεξαιρέτως των συναδέλφων – μελών του και τάσσεται σταθερά ενάντια σε κάθε επιμέρους συντεχνιακή διεκδίκηση που στρέφεται ενάντια σε άλλους κλάδους εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ

  • Απεργία – Αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης/αυτοαξιολόγησης. Μπλοκάρουμε στις συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων τις διαδικασίες αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας που προβλέπονται από το ν/σχ για τις νέες δομές.
  • Μπλοκάρουμε τις τριμελείς επιτροπές του ΠΔ79 και κάθε απόπειρα για υποχρεωτικές μετακινήσεις μαθητών «σε όμορα σχολεία» ώστε να δημιουργούνται πληθωρικά τμήματα. Κανένας συνάδελφος να μην συμμετέχει σε αυτές με συνδικαλιστική κάλυψη από τους Συλλόγους ΠΕ και τη ΔΟΕ.
  • Άμεση προκήρυξη απεργιακών κινητοποιήσεων σε κάθε περίπτωση ανακοίνωσης και προσπάθειας εφαρμογής των μνημονιακών αντιεκπαιδευτικών μέτρων (αύξηση ωραρίου, αύξηση μαθητών ανά τμήμα, προώθηση αξιολόγησης κλπ.)
  • Μπλοκάρισμα οποιασδήποτε προσπάθειας υποχρεωτικών μετακινήσεων, συμπτύξεων τμημάτων, συγχωνεύσεων, με συγκεντρώσεις και καταλήψεις σε Διευθύνσεις και Περιφέρειες. Μπλοκάρουμε κάθε απόπειρα να χρησιμοποιηθούν πλεονάζουσες ώρες για να καλυφθούν ώρες σε παράλληλη στήριξη
  • Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά σχολεία, να συνεδριάσουν, να αποτυπώσουν όλα τα κενά των σχολείων τους, σε νηπιαγωγούς, νηπιαγωγούς ειδικής αγωγής, καθώς και δασκάλους,  δασκάλους ειδικής αγωγής (τμήματα ένταξης, παράλληλη στήριξη), εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων (αγγλικών, γαλλικών, γερμανικών, φυσικής αγωγής, μουσικής, εικαστικών, θεατρικής αγωγής, πληροφορικής),  ενισχυτική διδασκαλία και ολοήμερο και να διεκδικήσουν από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης την πλήρη κάλυψη τους με τις αντίστοιχες προσλήψεις εκπαιδευτικών.
  • Συμβολή σε πανεργατικό αγωνιστικό- απεργιακό συντονισμό για την ανατροπή των αντεργατικών, αντιλαϊκών πολιτικών και στήριξη του κινήματος για την προάσπιση του δικαιώματος στη στέγη, την ενέργεια, το νερό.

                                           

 ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΓΟΥΔΗ

 

Ο Α Σύλλογος Αθηνών ΕκπαιδευτικώνΠ.Ε δηλώνει την ανησυχία του για τις αδικαιολόγητες καθυστερήσεις, μεθοδεύσεις και επιλογές εκπροσώπων της Κεντρικής Διοίκησης, ένεκα των οποίων δεν έχουν ακόμα ολοκληρωθεί οι διαδικασίες υλοποίησης της υπόστασης του Μητροπολιτικου Πάρκου Γουδή.

Απαιτούμε

o Την ολοκλήρωση, δημοσίευση και κύρωση της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) του νέου Προεδρικού Διατάγματος προστασίας του Υμηττού με ενσωμάτωση των προτάσεων της Επιτροπής Αγώνα και την αποτροπή της νομιμοποίησης αυθαίρετων οικιστικών περιοχών στο δασικό χώρο του Υμηττού.

o Τη σύσταση Ενιαίου Δημόσιου Φορέα Διαχείρισης του Μητροπολιτικού Πάρκου Γουδή με διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια.

o Την απαγόρευση κάθε διαμπερούς κίνησης και παράνομης στάθμευσης οχημάτων στον πυρήνα του Πάρκου.

o Τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας πρόσβασης των πολιτών στο πάρκο με την άμεση απομάκρυνση-κατεδάφιση των περιφράξεων (συρματοπλεγμάτων) που κατακερματίζουν το χώρο.

o Την απομάκρυνση του Μπάντμιντον, σύμφωνα με την υπ΄ αρ. 1970/2012 απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ, καθώς και των γραφείων της ΕΠΟ.

o Την έγκριση και εφαρμογή του Σχεδίου Γενικής Διάταξης, χωρίς καμιά πρόβλεψη κατασκευής υπόγειου γκαράζ στην κεντρική πλατεία του Πάρκου.

 

                        Δηλώνουμε την αντίθεσή μας σε κάθε ενέργεια που αποσκοπεί στην καταστροφή έστω και ελάχιστου τμήματος ενός από τους τελευταίους πνεύμονες πρασίνου του Λεκανοπεδίου και καλούμε όλους τους αρμοδίους να αναλάβουν τις ευθύνες τους ενεργώντας άμεσα, εφαρμόζοντας τη σχετική νομοθεσία που επιβάλλει τη δημιουργία του Μητροπολιτικού Πάρκου Γουδή, συγχρόνως δε λέμε όχι στην επί τα χείρω τροποποίηση του Π.Δ. για τον Υμηττό, φυσική συνέχεια του οποίου αποτελεί το Πάρκο μας.

 

ΨΗΦΙΣΜΑ

Για την ομηρία των δύο Ελλήνων στρατιωτικών.

‘Εχουν περάσει ήδη 85 μέρες που οι δύο Έλληνες στρατιωτικοί συνελήφθησαν κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των καθηκόντων φύλαξης των ελληνικών και ευρωπαϊκών συνόρων από Τούρκους στρατιώτες και κρατούνται σε υψίστης ασφαλείας φυλακές στην Ανδριανούπολη, χωρίς μέχρι στιγμής να τους απαγγελθεί κάποια σαφής κατηγορία.

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ,ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΚΡΑΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΕΡΝΤΟΓΑΝ.

Συμπαραστέκεται αμέριστα στους δύο Έλληνες στρατιωτικούς και στις οικογένειές τους.

 

Καλεί την Ελληνική κυβέρνηση να προχωρήσει άμεσα και αποφασιστικά σε όλες εκείνες τις ενέργειες ,σε διμερές και διεθνές επίπεδο ,ώστε να απελευθερωθούν άμεσα και να επιστρέψουν στις οικογένειές τους .

 

Comments are closed.