Για τις ανακοινώσεις των παρατάξεων του Συλλόγου μπορείτε να ενημερώνεστε από τους παρακάτω συνδέσμους των κεντρικών τους σελίδων:

Εκπαιδευτικά Περιοδικά:

Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης

Εκπαιδευτική Λέσχη

Θέματα Παιδείας

09-09-2017

Ενημερωτικό Δελτίο, Σεπτέμβρης 2017

Κινητοποίηση στο Υπουργείο Παιδείας,

Παρασκευή 29 Σεπτέμβρη, 1μ.μ.

Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί – διορισμός όλων των αναπληρωτών – πλήρη εργασιακά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές

 

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

 

Ευχόμαστε σε όλες και όλους τους/ τις συναδέλφους καλή σχολική χρονιά, δημιουργική και αγωνιστική και καλή δύναμη. Είμαστε ξανά εδώ για να αντιμετωπίσουμε με συλλογικό πνεύμα, αισιοδοξία και αγωνιστικότητα τα προβλήματα και τις δυσκολίες της νέας σχολικής χρονιάς μέσα στις τάξεις αλλά και έξω από αυτές. Στο Σύλλογο Διδασκόντων, στη Γενική Συνέλευση, στο Σύλλογο, στη γειτονιά, στους αγώνες.

Με πνεύμα αγωνιστικότητας, συλλογικότητας και αισιοδοξίας απέναντι στις προκλήσεις της νέας σχολικής χρονιάς

Για μια ακόμα χρονιά, τα σχολεία ανοίγουν με μηδενικούς διορισμούς, με βάση τις μνημονιακές δεσμεύσεις που ανέλαβε και τηρεί κατά γράμμα η κυβέρνηση. Τα χιλιάδες κενά καλύπτονται και πάλι με προσλήψεις αναπληρωτών, στην κατεύθυνση τηςελαστικοποίησης των εργασιακών σχέσεων στην εκπαίδευση και τηςυποκατάστασης της σταθερής και μόνιμης εργασίας με την ευέλικτη και ελαστική απασχόληση.

Πέρυσι η χρονιά έκλεισε συνολικά με 836 λιγότερους/ες δασκάλους/ες, 217 λιγότερους/ες εκπαιδευτικούς αγγλικής γλώσσας, 101 λιγότερους/ες φυσικής αγωγής, 87 λιγότερους/ες μουσικής και 8 λιγότερους/ες δραματικής τέχνης. Πρόκειται για νέους συναδέλφους μας που έχασαν τη δουλειά τους, ενώ μέχρι την προηγούμενη σχολική χρονιά εργάζονταν στα σχολεία μας και έμειναν άνεργοι! Η απόλυση του περασμένου Ιουνίου, δεν ήταν προσωρινή γι’ αυτούς, αλλά κινδυνεύει να αποκτήσει οριστικά, μόνιμα χαρακτηριστικά, αν και τη φετινή σχολική χρονιά δεν επαναπροσληφθούν.

Αυξημένος αριθμός εκπαιδευτικών προσλήφθηκε στην ειδική αγωγή, όμως οι συνάδελφοι/ες που προσλήφθηκαν για την παράλληλη στήριξη  ήταν σημαντικά  λιγότεροι από τις πραγματικές ανάγκες καθώς ο κάθε εκπαιδευτικός υποστήριζε έως και 4 παιδιά.

Τέλος,ιδιαίτερα αυξημένος ήταν ο αριθμός των αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου: 817 έναντι 256 της προηγούμενης χρονιάς.

Απέναντι σε αυτή την κατάσταση, το εκπαιδευτικό κίνημα ορθώνει τις διεκδικήσεις του:

  • Μαζικοί, μόνιμοι διορισμοί για την κάλυψη όλων των αναγκών. Με βάση την προϋπηρεσία και την ημερομηνία λήψης πτυχίου. Πλήρη εργασιακά, εκπαιδευτικά και ασφαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές.
  • Καμιά απόλυση – κανένας αναπληρωτής χωρίς δουλειά. Διορισμός όλων των αναπληρωτών. Πρόσληψη σε μία φάση, πριν την έναρξη των μαθημάτων, όλων των αναπληρωτών που εργάστηκαν τις δύο προηγούμενες σχολικές χρονιές, όλων των αναπληρωτών που έχει ανάγκη η εκπαίδευση( δάσκαλοι και νηπιαγωγοί γενικής και ειδικής αγωγής, αγγλικών, γαλλικών, γερμανικών, φυσικής αγωγής, μουσικής, εικαστικών, θεατρικής αγωγής, πληροφορικής).
  • Απόσυρση του ΠΔ 79 και των Υπουργικών Αποφάσεων για το δημοτικό σχολείο και νηπιαγωγείο.
  • Μείωση της αναλογίας των μαθητών ανά τμήμα. Καμιά συγχώνευση – κατάργηση τμήματος δημοτικού και νηπιαγωγείου. Κανένα τμήμα χωρίς το δάσκαλό του – όχι στην κατάργηση του δάσκαλου τάξης.
  • Υπερασπιζόμαστε τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο. Υπερασπιζόμαστε την ενότητα των εκπαιδευτικών και των εργασιακών τους δικαιωμάτων.
  • Καμιά μείωση οργανικών θέσεων – οργανικές τοποθετήσεις για όλους τους εκπαιδευτικούς. Καμιά υποχρεωτική μετακίνηση εκπαιδευτικού εκτός Διεύθυνσης.
  • Δημιουργία οργανικών θέσεων για όλες τις υπάρχουσες ειδικότητες εκπαιδευτικών. Πρόσληψη – τοποθέτηση εκπαιδευτικών των υπαρχουσών ειδικοτήτων σε όλα τα σχολεία. Εξασφάλιση πιστώσεων τώρα για προσλήψεις. Κατάργηση του ν. 3848/2010 του «νέου σχολείου» της Διαμαντοπούλου, του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και του ν. 4186/2013, του Αρβανιτόπουλου. Όχι στην ελαστική εργασία.
  • Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί στην ειδική αγωγή με βάση το χρόνο λήψης του πτυχίου και την προϋπηρεσία.
  • Κανένα προσοντολόγιο. Κατάργηση όλων των νόμων που εμπορευματοποιούν την ειδική αγωγή και κατηγοριοποιούν τους εκπαιδευτικούς.
  • Κατάργηση της τροπολογίας για τα τμήματα ένταξης- ενίσχυση της παράλληλης στήριξης και των τμημάτων ένταξης, δημιουργία νέου τμήματος μετά τα 12 παιδιά. Ίδρυση ΤΕ σε κάθε σχολείο (νηπιαγωγείο-δημοτικό) με απαραίτητο εξοπλισμό και εποπτικό υλικό. Στελέχωση των ειδικών σχολείων και των τμημάτων ένταξης με το απαραίτητο προσωπικό.

Καλούμε σε κινητοποίηση στο Υπουργείο Παιδείας, Παρασκευή 29 Σεπτέμβρη, 1μ.μ.

Καλούμε το Δ.Σ. της ΔΟΕ να πάρει αντίστοιχη απόφαση.

Καλούμε σε συντονισμό των Συλλόγων ΠΕ και ΕΛΜΕ Αττικής, σε χρόνο που θα προσδιοριστεί μετά από συνεννόηση με τα ΔΣ των άλλων Συλλόγων ΠΕ και ΕΛΜΕ.

 

 

Ανασυγκρότηση ΔΣ

 

Κατά την τελευταία του συνεδρίασή το Δ/Σ του Συλλόγου μας  ανασυγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής:

ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΑΡΑΤΑΞΗ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ 6944906877 ΕΚΠ.ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΡΑΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ 6940026340 Δ.Α.Κ.Ε.
ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ 6973801835 ΕΚΠ.ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
ΤΑΜΙΑΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΡΕΤΗ 6974035938 ΕΚΠ.ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΜΠΟΓΙΑΤΖΗ ΣΟΦΙΑ 6974373104 ΕΚΠ.ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
ΜΕΛΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ 6979327811 Δ.Α.Κ.Ε.
ΜΕΛΟΣ ΡΟΥΜΠΙΝΗ ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΥ 6976794447 Αγ. Συσπείρωση(ΠΑΜΕ)

 

Προεδρικό Διάταγμα 79:

η θεσμική έκφρασητων μνημονιακών αντιεκπαιδευτικών πολιτικών

Την 1η Αυγούστου, αιφνιδιαστικά, ερήμην της εκπαιδευτικής κοινότητας, η  κυβέρνηση, πιστή στην υλοποίηση των μνημονιακών δεσμεύσεων που η ίδια έχει αναλάβει και της πολιτικής των κατευθύνσεων της ΕΕ και του ΟΟΣΑ, συνεχίζοντας την αντιεκπαιδευτική πολιτική όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων την οποία κάποτε καταδίκαζε, επέλεξε να επιβάλει ένα Προεδρικό Διάταγμα για τη λειτουργία της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, είκοσι, σχεδόν, χρόνια μετά τα Π.Δ. 200 και 201 του 1998.

Το νέο ΠΔ 79 για την οργάνωση και λειτουργία νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων ενσωματώνει τις υπουργικές αποφάσεις Φίλη για το νηπιαγωγείο και το δημοτικό σχολείο καθώς και τα ωρολόγια προγράμματα, εκσυγχρονίζοντας και ενισχύοντας τους μηχανισμούς περικοπών και λιτότητας και αναβαθμίζοντας το ιεραρχικό/αυταρχικό μοντέλο διοίκησης στην κατεύθυνση των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων στο πλαίσιο του σχολείου και των ολοένα ελαστικοποιούμενων σχέσεων εργασίας των εκπαιδευτικών σε βάρος των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών. Παράλληλα διατηρεί και αναβαθμίζει το θεσμικό πλαίσιο  του ιδεολογικού φρονηματισμού παρά το μισό βήμα της αποσύνδεσης της επιλογής σημαιοφόρων από τις βαθμολογικές επιδόσεις.

Συγκεκριμένα:         

  • Το νέο ΠΔ 79 ενσωματώνει στο σύνολό τους τις υπουργικές αποφάσεις Φίλη για το νηπιαγωγείο και το δημοτικό σχολείο, δηλαδή ολόκληρο το θεσμικό πλαίσιο που συνιστά μηχανισμό εξοικονόμησης και δημοσιονομικής προσαρμογής του δημόσιου σχολείου στη μνημονιακή πολιτική, εξαφάνισης εκπαιδευτικών κενών και δημιουργίας πλεονασμάτων, απολύσεων αναπληρωτών, κατακερματισμού του σχολείου και αναδιαμόρφωσης του προγράμματός του με βάση τους μνημονιακούς περιορισμούς και τις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ. Και με τη βούλα πλέον του νέου ΠΔ 79 επιβεβαιώνεται η κατεύθυνση προς το πολυκατακερματισμένο, φθηνό σχολείο της ευελιξίας, της αγοράς και της αποσπασματικής πληροφορίας.
  • Συγκροτείται νέος μηχανισμός περικοπών – οι τριμελείς επιτροπές σε επίπεδο Διεύθυνσης για τη διενέργεια εγγραφών. Υλοποιώντας την κατεύθυνση του ΟΟΣΑ για αύξηση της αναλογίας μαθητών ανά τμήμα, το νέο ΠΔ προβλέπει ότι εάν ο αριθμός των μαθητών υπερβαίνει τους 25 σε ένα τμήμα, η τριμελής επιτροπή που συγκροτείται σε κάθε διεύθυνση έχει τη δυνατότητα να κατανείμει τους μαθητές που πλεονάζουν σε όμορα σχολεία αντί να δημιουργηθεί δεύτερο τμήμα στο σχολείο. Επίσης, στο ΠΔ ενσωματώνεται η διάταξη του ΠΔ 201 για κατάργηση τμημάτων στα συστεγαζόμενα σχολεία όταν το σύνολο των μαθητών μιας τάξης μειώνεται και οι διατάξεις της εγκυκλίου που καθόριζαν τον ασφυκτικό ηλεκτρονικό έλεγχο λειτουργίας του ολοήμερου σε μηνιαία βάση ώστε να διαγράφονται (!!) από το ολοήμερο οι μαθητές που ξεπερνούν τις 15 απουσίες και να περικόπτονται τμήματα όπου παρουσιάζεται μειωμένη συμμετοχή.
  • Αφαιρεί αρμοδιότητες από το Σύλλογο Διδασκόντων. «Η σύνταξη του εβδομαδιαίου ωρολογίου προγράμματος συνιστά ευθύνη του Διευθυντή…» ορίζεται στο άρθρο 11 παρ.5 του Π.Δ. 79. Η απαράδεκτη επιδίωξη να αφαιρεθεί από το Σύλλογο Διδασκόντων το στοιχειώδες δημοκρατικό δικαίωμα της συλλογικής διαμόρφωσης του εβδομαδιαίου ωρολογίου προγράμματος είναι ενδεικτική της αντίληψης διοικητισμού και μονοπρόσωπων αποφάσεων.
  • Δίνει αυξημένο ρόλο στους σχολικούς συμβούλους (38 φορές γίνεται αναφορά στο θεσμό στις σελίδες του Π.Δ.), κάτι που παραπέμπει αναπόφευκτα, στο ρόλο που θα κληθούν να διαδραματίσουν στην εφαρμογή της αξιολόγησης (κάτι που έκαναν με ιδιαίτερη θέρμη στο πολύ πρόσφατο παρελθόν).

Συναδέλφισσες-συνάδελφοι

Η αποσπασματική ύπαρξή στο νέο Π.Δ. κατακτήσεων του κλάδου (προσμέτρηση της ώρας της σίτισης στο ωράριο, κάτι το οποίο το εκπαιδευτικό κίνημα απαίτησε δυναμικά) δεν αναιρεί το συνολικό αντιεκπαιδευτικό προσανατολισμό του.

Για όλους τους παραπάνω λόγους ζητάμε την ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΠΔ 79 ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΩΝΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε

  • Ενάντια στο σχολείο της αγοράς και του ανταγωνισμού, για το σχολείο των όλων, των ίσων, των διαφορετικών, το σχολείο των αναγκών και των oραμάτων της κοινωνικής πλειοψηφίας.
  • Για να γίνει ο σύλλογος διδασκόντων αποφασιστικό όργανο στο σχολείο.
  • Για το ενιαίο δωδεκάχρονο δημόσιο δωρεάν υποχρεωτικό σχολείο και δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και εκπαίδευση για όλα τα παιδιά 4 έως 6 ετώναποκλειστικά στο δημόσιο Νηπιαγωγείο στα πλαίσια του 14χρονου εκπαιδευτικού σχεδιασμού.
  • Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά σχολεία, να συνεδριάσουν, να αποτυπώσουν όλα τα κενά των σχολείων τους σε νηπιαγωγούς και δασκάλους γενικής και ειδικής αγωγής (ειδικά σχολεία, τμήματα ένταξης, παράλληλη στήριξη), εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων (αγγλικών, γαλλικών, γερμανικών, φυσικής αγωγής, μουσικής, εικαστικών, θεατρικής αγωγής, πληροφορικής), ενισχυτική διδασκαλία και ολοήμερο και να διεκδικήσουμε την πλήρη κάλυψή τους με τις αντίστοιχες προσλήψεις εκπαιδευτικών.
  • Μπλοκάρουμε κάθε απόπειρα να χρησιμοποιηθούν πλεονάζουσες ώρες για να καλυφθούν ώρες σε παράλληλη στήριξη.
  • Καλούμε τους Συλλόγους διδασκόντων να διαμορφώσουν με δημοκρατικές διαδικασίες το ωρολόγιο εβδομαδιαίο πρόγραμμα.
  • Καλούμε τους Συλλόγους διδασκόντων των Νηπιαγωγείων να προχωρήσουν στη συγκρότηση τμημάτων αμιγούς χαρακτήρα (αμιγώς κλασσικού, αμιγώς ολοήμερου προγράμματος) σύμφωνα με τις αιτήσεις των γονέων και την εναλλαγή της βάρδιας των Νηπιαγωγών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα στο πλαίσιο της ίδιας σχολικής χρονιάς.
  • Καλούμε το ΔΣ της ΔΟΕ να ανανεώσει άμεσα την περσινή του αντίστοιχη απόφαση.

 

 

Καλούμε το  Δ.Σ της Δ.Ο.Ε να τοποθετηθεί με σαφήνεια για την απόσυρση του ΠΔ 79

 

 

 

 

 

 

 

Δίχρονη Δημόσια Δωρεάν Υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή και Εκπαίδευση

Όλα τα προνήπια και νήπια στο δημόσιο νηπιαγωγείο

Βρισκόμαστε στην έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς και η κατάσταση στην Προσχολική Αγωγή είναι μακριά από τις ανάγκες νηπίων και προνηπίων, με τις/τους νηπιαγωγούς να εργάζονται σε πολύ δύσκολες συνθήκες.

Η Δίχρονη Υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή και εκπαίδευση για όλα τα παιδιά, που είναι απαίτηση και αναγκαιότητα, με την κυβέρνηση να την τάζει κατά το δοκούν, παραπέμπεται στο απώτερο μέλλον κι έτσι χιλιάδες προνήπια είναι και φέτος έξω από τα δημόσια Νηπιαγωγεία.

Ταυτόχρονα, η ιδιωτικοποίηση κομματιών της εκπαίδευσης παιδιών  (4-5 ετών)  με το σύστημα των voucher, όπου οι γονείς «επιλέγουν» δομές  ή τους «επιλέγουν» οι δομές, αποτελεί χτύπημα προς το Δημόσιο αγαθό της παιδείας. Την περσινή σχολική χρονιά, στα δημόσια νηπιαγωγεία φοιτούσαν 48.450 παιδιά ηλικίας 4- 5 χρόνων. Στους Παιδικούς Σταθμούς έκαναν εγγραφή με voucher 18.424 παιδιά ηλικίας 4- 5 χρόνων. Επομένως, τα μισά προνήπια στερήθηκαν την απαραίτητη πρόσβαση στο νηπιαγωγείο, ενώ περίπου 30.000 προνήπια έμειναν εκτός δομώνοδηγώντας πολλές λαϊκές οικογένειες σε απόγνωση.

Η υποχρηματοδότηση και η κτηριακή υποδομή/κτιριακές υποδομές, που πολλές φορές είναι μαγαζιά και αποθήκες, χειροτερεύουν τη λειτουργία των Νηπιαγωγείων. Ιδιαίτερα στην περιοχή μας, είναι οξυμένο το κτιριακό πρόβλημα στην περιοχή του Ζωγράφου, όπου απαιτείται η ανεύρεση οικοπέδων και η ανέγερση νέων κτιρίων.

Οι ελλείψεις σε δομές Ειδικής Αγωγής αφήνουν αβοήθητα τα νήπια και τα προνήπια με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, δυσκολεύουν ακόμα περισσότερο τη λειτουργία του Νηπιαγωγείου, ενώ η πρώιμη παρέμβαση είναι σχεδόν ανύπαρκτη.

Ο λεγόμενος Ενιαίος Τύπος Ολοήμερου Νηπιαγωγείου αποδείχτηκε ότι είναι ένα Νηπιαγωγείο που ούτε ενιαίο είναι (αφού είναι τριζωνικό – πρωινή ζώνη, υποχρεωτικό ωράριο, προαιρετικό ολοήμερο – που λειτουργεί με όσες ζώνες του επιτρέπεται κάθε φορά), ούτε ολοήμερο είναι (αφού βάζει όρους και προϋποθέσεις για τις εγγραφές και τη λειτουργία του ολοήμερου τμήματός του).

Η νομιμοποίηση και μονιμοποίηση των αλλαγών στη δομή και το περιεχόμενο του Νηπιαγωγείου, που επιχειρείται και με το Π.Δ. 79/2017, οδηγεί το Δημόσιο Νηπιαγωγείο σε παραπέρα υποβάθμιση.Με δεδομένη την πείρα και από την εφαρμογή του ΕΤΟΝ/Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

διεκδικούμε:

  • Την απόσυρση του ΠΔ 79 και των Υπουργικών Αποφάσεων για το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο.
  • Να εγγραφούν όλα τα παιδιά, νήπια και προνήπια ,4-6 ετών, στα δημόσια Νηπιαγωγεία και στα ολοήμερα τμήματα όλα όσων οι γονείς το επιθυμούν, χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
  • Να εξασφαλιστεί η λειτουργία όλων των Νηπιαγωγείων μας, χωρίς να χαθεί κανένα τμήμα. Καμία υποχρεωτική μετακίνηση παιδιών. Βασική μας θέση τα 15 νήπια ανά τμήμα.
  • Την άμεση λειτουργία όλων των αναγκαίων Τμημάτων Ένταξης και Τμημάτων Υποδοχής και την ικανοποίηση όλων των αιτήσεων για Παράλληλη Στήριξη με μία/έναν νηπιαγωγό ανά παιδί.
  • Αντισταθμιστικό ολοήμερο νηπιαγωγείο με συνεχές και ενιαίο πρόγραμμα χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις.
  • Άμεση χρηματοδότηση των Νηπιαγωγείων από τις Σχολικές Επιτροπές για όλα τα αναλώσιμα. Ούτε ένα ευρώ από την τσέπη των γονιών.
  • Εξίσωση του ωραρίου των Νηπιαγωγών και όλων των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με το ωράριο των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας.
  • Καλούμε τους Συλλόγους διδασκόντων των Νηπιαγωγείων να προχωρήσουν στη συγκρότηση τμημάτων αμιγούς χαρακτήρα (αμιγώς κλασσικού, αμιγώς ολοήμερου προγράμματος) σύμφωνα με τις αιτήσεις των γονέων και την εναλλαγή της βάρδιας των Νηπιαγωγών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα στο πλαίσιο της ίδιας σχολικής χρονιάς. Καλούμε το ΔΣ της ΔΟΕ να ανανεώσει άμεσα την περσινή του αντίστοιχη απόφαση.
  • Καλούμε τις  Ομοσπονδίες και Συλλόγους (επιστημονικούς και συνδικαλιστικούς ) της Τ.Α. να αντιληφθούν τους  αριθμούς των  αποκλεισμένων παιδιών  και  να διαπιστώσουν πως καμιά δομή δεν κινδυνεύει από τη νομοθέτηση του πάγιου αιτήματος της εκπαιδευτικής κοινότητας. Τους καλούμε να δυναμώσουν την πάλη τους για δημόσια και δωρεάν  φροντίδα και αγωγή  στα παιδιά έως  4 ετών (Παιδικοί Σταθμοί ) χωρίς να  δίνουν άλλοθι για την απαλλαγή της  πολιτείας  από τις υποχρεώσεις της. Τους καλούμε να παλέψουν για ελεύθερη δωρεάν πρόσβαση στους δημόσιους παιδικούς σταθμούς όλων  των παιδιών  0-4 ετών που οι γονείς τους το επιθυμούν  διεκδικώντας παράλληλα  κατάργηση των τροφείων και των vοuchers.

Δηλώνουμε την κάθετη αντίθεσή μας στους σχεδιασμούς για  συγχώνευση των ΤΕΙ Βρεφονηπιοκόμων και των Παιδαγωγικών Τμημάτων Νηπιαγωγών με συνακόλουθο αποτέλεσμα τη συγχώνευση  των επαγγελματικών δικαιωμάτων των δύο κλάδων στις ηλικίες 0 έως 6.

Παλεύουμε αταλάντευτα για Δίχρονη Δημόσια Δωρεάν Υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή και Εκπαίδευση ενταγμένη στην 14χρονη δημόσια Δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις (Ενιαίο δημόσιο δωρεάν δεκατετράχρονο εκπαιδευτικό σχεδιασμό με δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και εκπαίδευση και ενιαίο δημόσιο δωρεάν υποχρεωτικό δωδεκάχρονο σχολείο)

 

 

Comments are closed.